[ویدیو] معرفی اسکوتر برقی Airwheel X3

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تب استفاده از اسکوترهای برقی تقریبا تمام دنیا را فرا گرفته است. چه این دستگاه‌ها را مفید و در خدمت بشر بدانید و چه صرفا آن‌ها را دستگاهی برای تفنن بدانید، باید اسکوترهای برقی را یکی از محبوب‌ترین دستگاه‌های تکنولوژی محوری دانست که جنبه‌ی سرگرمی دارند. اگر نگاهی به مدل‌های اسکوتر برقی در بازار داشته باشید، متوجه می‌شوید که این وسایل جز در طراحی، شارژدهی یا توان موتور تفاوت دیگری با هم ندارند و تفاوت چشمگیری بین مدل‌های مختلف اسکوترهای برقی به چشم نمی‌خورد.

اما شرکت در اصل آمریکایی Airwheel با سری X از اسکوتر برقی‌های خود، توانسته چیز جدیدی در این حوزه ارائه کند. سری X مجهز به یک چرخ است. این سری، به خاطر قدرت مانور بالا، می‌توانند وسایل بسیار جذابی برای حرکات نمایشی باشند. مدل‌های سری X مناسب افراد جسوری است که به دنبال هیجان زیاد هستند. X3 جزو ساده‌ترین و ارزان‌ترین اسکوترهای شرکت AirWheel و در عین حال، پرفروش‌ترین مدل سری X است. از این دستگاه می‌توان در هر محیطی استفاده کرد. فرق نمی‌کند در محیط گل‌آلود هستید یا جاده‌ی خشک. X3 می‌توانند به‌خوبی در این شرایط حرکت کنند. البته شاید برای کسانی که تازه‌کار هستند، استفاده از این اسکوتر کمی سخت باشد. اما بعد از کمی وقت گذاشتن می‌توانید در راندن این وسایل استاد شوید و از کار با آن‌ها لذت ببرید.

نقد و بررسی اسکوتر برقی Airwheel؛ کاربردی و هیجان‌انگیز

نکته‌ی مثبت دیگر این اسکوتر مربوط به شارژ خودکار آن‌ها در سرپایینی است. اما تنها نکته‌ی منفی این دو دستگاه، نبود چراغ است که می‌توان این مشکل را با خرید یک چراغ LED دوچرخه برطرف کرد. اگر به دنبال انجام کارهای نمایشی با یک اسکوتر مقرون‌به‌صرفه هستید، مدل X3 اسکوتر مناسبی برای شما به‌حساب می‌آید.

digi_buy_label5

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه