[ویدیو] معرفی برترین گوشی‌های سال ۲۰۱۵

۱ دی ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

چند روز پیش بود که آتش‌بازی سال ۲۰۱۶ در بسیاری از شهرهای جهان سال را نو کرد و پرونده سال ۲۰۱۵ را بست. شاید بتوانیم سال ۲۰۱۵ را در صنعت تلفن‌های همراه و برترین گوشی‌های سال در یک کلمه خلاصه کنیم “لوکس بودن”

اگرچه سخت افزار گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۱۵، همچون سال‌های گذشته بنا به رسم همیشگی فناوری دستخوش ارتقا شد، اما گویی همه‌ی سازندگان دست به یکی کردند تا در زمینه کیفیت ساخت، انقلابی به پا کنند.

ال جی با G4 و بدنه چرمیش پا به میدان رقابت گذاشت. سامسونگ رسم را روی استفاده از شیشه و فلز قرار داد و Galaxy S6 Edge و Galaxy Note 5 را رو کرد. در این بین هوآوی در یک همکاری موفق با گوگل از Nexus 6P پرده برداشت و درکنار این تجربه موفق برای اینکه سنگ تمام بگذارد، Mate S را روانه بازار کرد. HTC هم برای اینکه از رقبایش عقب نماند تصمیم گرفت از M9 و A9 پرده برداری کند. در این بین سونی با رو کردن از پرچم‌دار پرچم‌دارانش یعنی Xperia Z5 Premium بار دیگر وضوح صفحه نمایش‌های خود را به رخ کشید. جالب اینجاست که در سال ۲۰۱۵ لنوو هم از قافله عقب نماند، تا با ارایه VibeShot سری در بین سرها باشد. اپل هم با خیالت راحت از iPhone 6s پرده برداری کرد و با رنگ جدید رزگل همه را مجذوب خود کرد.

اما جدای از تمامی این حرف‌ها کدام یک از این تلفن‌های هوشمند می‌توانند جام قهرمانی دیجی‌کالا را بالای سر خود ببرند و مقام بهترین گوشی سال را به خود اختصاص دهند. برای یافتن جواب این سوال کافی است تا با دیجی کالا مگ همراه شوید تا سفری داشته باشیم به دنیای بهترین گوشی‌های سال ۲۰۱۵.

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۵۷ دیدگاه
  1. Avatar Saber

    دوستان برن تحقیق کنن بعد حرف بزنن نوت ۵ تو بازار امریکایی اوله و نوت ۴ که ۲ سال هس اومده هنوز دومه از نظر قدرت

  2. Avatar moein

    از همه نظر سامسونگ سر تره.مخصوصاً s6

  3. Avatar foad

    سلام دوستان
    نمیدونم چرا بعضیا اصلا منطقی نیستن اخه سامسونگ کجاش جذابیت داره دوربین همه گوشی هاش زده بیرون هیچ جذابیتی نداره واقعا.اما سونی دوربینش نزده بیرون کاملا صاف و یک تخته با گوشه های ۹۰ درجه واقعا شاهکاره.شما برو تو اپارات کلیپ های xperia z5 premium رنگ کرومش رو نگا کن بعد ببینم میتونی گوشی بهم معرفی کنی اندازه این خوشکل باشه اگه پیدا کردی خواهشا به منم بگو

  4. Avatar آرمان

    ۵ گوشی برتر از رو تجربه :

    ۱- Z 5 پریمیوم _____ کرومی

    ۲- S 6 اج پلاس _____ نقره ایی

    ۳- G 4 _____ چرم مشکی

    ۴- NOTE 4 _____ مشکی

    ۵- Z 2 _____ مشکی

  5. Avatar امیر

    وقتی سوادت در سطحی باشه که بتونی از همه ی امکاناته ios استفاده کنی.میفهمی اندروید فقط ی شوخیه…….

  6. Avatar ساسان

    سلام . خسته نباشید .
    لطف کنید راجب گوشی های میان رده بازار با دخیل کردن گوشی های پرچم دار سال های قبل به عنوان میان رده یک ویدئوی تحلیلی بزارید .
    مرسی

  7. Avatar كاوه

    سلام من تمام لوازم خونم سامسونگه گوشی های موبایلم هم همینطور اینومیگم که بدونین تعصب ندارم و سامسونگ برند مورد علاقه منه ولی از وقتی که آیفون ۵ خریدم واستفاده کردم به نظرم اپل یه سر وگردن از سامسونگ بهتره الان هم اس فایو و آیفون ۶ رو همزمان دارم به نظر من تنها عیب اپل محدودیت در تبادل اطلاعات با گوشی های دیگه است.

    1. Avatar ( Ali S(asobhani99@gmail.com

      ومنم از وقتی سامسونگ خریدم به نظرم ساموسنگ از اپل سر تره چون هردو رو داشتم

      1. Avatar Alireza

        /:

      2. Avatar Alireza

        همانطور که قبلا بهتون گفته بودم ..از اپل رفتن به سامسونگ دیوانگی محض هست

      3. Avatar ( Ali S(asobhani99@gmail.com

        از سامسونگ به اپل رفتن که میتونه یک اختلاف ژنتیکی باشه! دیوانگی محض که هیچی.

  8. Avatar alireza

    پس لومیا ٩۵٠ xl کو

  9. Avatar Ashkan Naderi

    سلام. جالب بود. تشکر

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه