[ویدیو] نقد و بررسی ال‌جی G5 در دیجی‌کالا

۱۷ مهر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

این روزها، سرمایه‌گذاری هنگفت روی دوربین گوشی‌های هوشمند به عادتی معمول برای جذب خریداران تبدیل‌ شده است. به‌کارگیری فناوری‌های جدید که در دوربین‌های حرفه‌ای استفاده‌ شده‌اند، استفاده از دو دوربین برای ثبت تصاویر باکیفیت همچنین سپردن طراحی و ساخت بخش دوربین به یکی از شرکت‌های معتبر در حوزه‌ی ساخت دوربین؛ از تدابیری هستند که شرکت‌های مختلف، برای پیشرفت و بهبود دوربین گوشی‌های‌شان، به کار بسته‌اند.

ال‌جی G5، جدیدترین پرچمدار این شرکت کره‌ای محصولی ماژولار است که قسمتی از تمرکز خودش را روی دوربین قرار داده است. با دیجی‌کالا مگ در نقد و بررسی ویدیویی این محصول همراه شوید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۷ دیدگاه
  1. Avatar هادی خدابنده لو

    کاش باز همین طور فیلمهای می ساختید‌ با چنین گزارشگری کارشون حرف نداره، فیلم برداری معرکه با سخنان حرفه ای الان هم باعث میشه که این گوشی رو با اینکه تاریخش گذشته بخریم

  2. Avatar مرتضی

    با سلام
    من دسته ps4 خودم رو قبلا به g4 وصل میکردم و بازی میکردم. ولی متاسفانه الان با g5 کانکت میشم ولی هیچکدام از قسمت های دسته کار نمیکنه. خواهشمند است راهنمایی کنید.
    با سپاس

  3. Avatar Aryan

    بنظر من این گوشی باید با نمایشگر OLED عرضه می شد. طراحی ، کارایی و پردازش این گوشی مناسب هستند. نسبت به نسل های قبلی ، این گوشی پیشرفت خوبی داشته اما گزینه های کامل تر و بهتری هم وجود داره.

  4. Avatar ea

    کاش لینک دانلودش رو هم میذاشتین..چون فلش پلیر ویندوز مشکل داره و اگه لینک دانلودش بود با دانلود منیجر خیلی راحت میشد دانلود کرد و کسایی که مرورگرشون به روز نیست هم بتونن استفاده کنن

  5. Avatar آرش

    با سلام
    متاسفانه بیشتر معرفی بود تا نقد و بررسی. از نقاط ضعف بزرگ این گوشی روشنایی کم برای پنل ال سی دی ی و عدم قابلیت تغییر دمای رنگ هست که شما ال سی دی را به عنوان نقطه قوت معرفی کردید! همچنین خروجی صدای پایینتر از متوسط برای هدفون بدون ماژول DAC و عمر پایین باتری برای یک پرچمدار.

  6. Avatar سهراب

    مشکل این گوشی, مشکل تمام گوشی های چینیه مثل هواوی و لنوو و…. است. تمام این گوشی ها متاسفانه پوشش فلزی و یا به عبارتی درست تر, آبکاری شده اند و زیر این پوشش پلاستیک قرار دارد که این باعث میشود که به مرور با تماس دست و تعریق دست و سرما و گرمای محیط و رطوبت و… این پوشش از بین رفته و بدنه ی گوشی شکل و ظاهر زشتی پیدا کند….

    1. Avatar علی محمدی

      شما مگه تجربه ی کار با گوشی رو داشتین که اینجوری میگین

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه