[ویدیو] نقد و بررسی پلی‌استیشن ۴ پرو

۱ آبان ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
پلی‌استیشن 4 پرو

پلی‌استیشن ۴ پرو ۱۰ نوامبر، یعنی یک روز دیگر رسما عرضه می‌شود. منتقدان از همین حالا این دستگاه را نقد و بررسی کرده و حکم‌شان را برای این کنسول قدرتمندتر و جدید صادر کرده‌اند.

پلی‌استیشن ۴ پرو این امکان را به بازی‌کننده‌ها می‌دهد تا با وضوح ۴K عملکرد و اجرای بهتری از بازی بگیرند. بعضی از بازی‌ها شاید از همان اول با وضوح ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل اجرا شوند، اما بعضی دیگر از عنوان‌ها برای اجرا در این وضوح باید متناسب با آن ارتقا پیدا کنند. از طرف دیگر، علیرغم اینکه پلی‌استیشن ۴ پرو می‌تواند با وضوح ۴K نمایش دهد، اما درایو بلوری ۴K ندارد.

منتقدان وب‌سایت IGN این دستگاه را نقد و بررسی کرده‌اند که ویدیوی آن را با زیرنویس فارسی می‌توانید ببینید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar نرگس صمیمی

    چند فروشگاه در مشهد نسخه ی پرو رو برای فروش قرار دادن که متاسفانه قیمت نوجومی ۳/۷۰۰/۰۰۰ روشون جا خوش کرده.البته کسانی بودن که میخریدن برای این که از بازار جهانی جلوتر باشن.دی جی کالای عزیز خواهشا نسخه های قبلی رو بیخیال شو و پرو رو با قیمت منتطقی موجود کن

  2. Avatar نرگس صمیمی

    سلام…جالبه که یک ماه و نیمه که نسخه ی اسلیم در مشهد به قیمت ۱/۳۰۰/۰۰۰ داره بفروش میرسه و دی جی کالا اونو موجود نکرده…به نمایندگی های مشهد زنگ زدم و گفتن که از شنبه موجود میشه و شاید سال دیگه دی جی کالا اونو بتونه موجود کنه…من میخوام برای جشن تولد همسرم بخرم این کنسول رو و از اون جا که دوست دارم با گارانتی باشه;میخوام بدونم دی جی کالا میتونه این کنسول رو سر وقت موجود کنه یا از مشهد بخرم؟
    خانم جانی اگه میشه اطلاعات لازم رو بدین؟ممنونم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه