[ویدیو] پروژه تانگوی گوگل چطور کار می‌کند؟

۲۳ خرداد ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت گوگل سه ویدیو منتشر کرده تا قابلیت‌های پروژه تانگو را نشان دهد. پروژه تانگو به منظور نقشه‌برداری سه‌بعدی محیط با تلفن هوشمند ایجاد شده، با این تکنولوژی گوشی‌ها هوش فضایی کسب می‌کنند و می‌توانند محیط اطراف را درک کنند. این امکان باعث پیشرفت قابلیت‌هایی چون واقعیت افزوده و واقعیت مجازی می‌شود.

گوگل این تکنولوژی را در یکی از گوشی‌های شرکت لنوو به کار گرفته. همکاری این دو شرکت به ساخت فبلت Lenovo PHAB2 Pro انجامید؛ اولین گوشی هوشمندی که از این تکنولوژی جدید بهره می‌گیرد. شرکت گوگل برای توضیح بهتر قابلیت پروژه تانگو در این گوشی، سه ویدیو منتشر کرده که نشان می‌دهند دقیقا می‌توان از این سیستم چه استفاده‌هایی کرد.

در ادامه می‌توانید این سه ویدیو را تماشا کنید:

‌‌

‌‌

‌‌

منبع: AndroidAuthority

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

E3_News

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Mhm

    کسایی که گوشی سونی دارن توی دوربینش یه همچین قابلیتی وجود داره ولی یه سری ضعف داره.یه محیط سه بعدی روی زمین ایجاد میکنه و با حرکت کردن میتونید قسمتای مختلف اون محیط رو ببینید.

  2. علیرضا

    بابا ایولااا به این خلاقیت حرف نداره
    این تکنولوژیه بینظیر انقلاب بزرگی بپا خواهد کرد

  3. رضا مقدس

    آینده این پروژه میتونه جذاب تر از این ویدئو ها هم بشه، تانگو نه تنها انقلابی در واقعیت مجازی به حساب میاد، بلکه کاربرد های زیادی هم حداقل تو صنعت، که خودم باهاش در ارتباط مستقیم هستم، خواهد داشت.
    شرکت های اپل و ماکروسافت برندهای بسیار با ارزشی هستند، اما این احتمال وجود داره که اگر بیشتر از گذشته خلاقیت به خرج ندن، در مقابل هجوم همه جانبه گوگل، به سرنوشت نوکیا و یا یاهو دچار خواهند شد.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه