[ویدیو] پک‌من بازی کردن با هدست VR جلوه‌ی زیبایی ندارد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

فکر می‌کنید آینده‌ی صنعت بازی در کیفیت‌های واقعی تصویر و دنیاهای بزرگ‌تر است؟ اشتباه می‌کنید! بازی‌سازها به جای ساخت دنیاهای بزرگ‌تر و بهتر، ظاهرا مشغول بازی با هدست‌های واقعیت مجازی هستند؛ طوری که امکان تجربه‌ی قدیمی‌ترین و کلاسیک‌ترین بازی تاریخ هم با استفاده از هدست واقعیت مجازی فراهم شده است.

نمایشگاه EGX، هر ساله در انگلستان برگزار می‌شود و می‌توان آن را بزرگ‌ترین رویداد گیمی سال در انگلستان نامید. شرکت‌های بازی‌سازی هم عناوین مختلف‌شان را با خود به این نمایشگاه می‌آورند. بازی Pac-Man VR با استفاده از یک هدست واقعیت مجازی Gear VR، یعنی هدست موبایلی سامسونگ و یک پد تردمیل ROVR کار می‌کند.

Pac-Man VR

بهتر است در ادامه ویدیوی بازی کردن پک‌من را با استفاده از هدست واقعیت مجازی ببینید و خودتان قضاوت کنید، اما کاملا واضح است که تکنولوژی واقعیت مجازی و حسگرهای حرکتی قرار نیست صنعت بازی را به سمت و سوی خاصی پیش ببرند و مقطعی هستند.

هدست موبایلی سامسونگ به کنار، در حال حاضر، سه هدست واقعیت مجازی خوب و به درد بخورد ساخته شده است. از بین این سه هدست، دو هدست HTC Vive و Oculus Rift وارد بازار شده‌اند و تا کمتر از یک ماه دیگر، هدست PlayStation VR هم عرضه خواهد شد.

‌‌‌‌‌‌

منبع: Eurogamer

 

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه