TCL محصولات جدیدش را با همکاری مادیران وارد بازار ایران می‌کند

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شب گذشته در کنفرانس خبری که در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد، دو شرکت مادیران و «تی‌سی‌ال» (TCL)  همکاری خودشان را با هم اعلام کردند. از این به بعد شرکت مادیران به عنون تنها نماینده تولید کننده و پخش محصولات تلویزیون و لوازم خانگی تی‌سی‌ال فعالیت می‌کند. TCL یکی از بزرگ‌ترین برندهای چینی به حساب می‌آید که نزدیک به ۱۰ سال است که در بازار ایران فعالیت می‌کند و اکنون می‌خواهد سهم بیشتری از بازار کشور به دست بیاورد.

مادیران بیش از ده سال است که وارد بازار تلویزیون ایران شده و توانسته جایگاه مناسبی هم به دست بیاورد. با توجه به ادعای مدیران این شرکت، مادیران در حال حاضر در رتبه سوم بیشترین فروش تلویزیون در سطح ایران قرار دارد.

مدیر عامل این شرکت، بابک ثقفی در نشست خبری روز ۲۸ شهریور ماه که با حضور اصحاب رسانه انجام شد، گفت: ” گارانتی محصولات تی سی ال که توسط مادیران انجام می‌شود، دو ساله و شامل همه موارد غیر از شکستگی است”.

وی در ادامه گفت :” محصولات مادیران جوری طراحی و طبقه بندی شده است که همه افراد با هر میزان درآمد بتوانند آنچه که مدنظرشان هست را خریداری کنند “.

در همین راست، مصرف کننده ایرانی با محصولی آشنا شده که حاصل کار و تلاش نیروی متخصص ایرانی است و با تعهد به مشتری، خدماتی را شامل می‌شود که از بهترین‌ها محسوب می‌شود. ضمن اینکه این موضوع منجر به درخواست مصرف کنندگان به ورود مادیران به بازار لوازم خانگی از جمله یخچال فریزر و ماشین لباسشویی شد. شرکت مادیران دارای کارخانه‌ای در زمینی بالغ بر ۷۰۰۰۰ متر مربع است که در چهار ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید. ظرفیت این کارخانه در حالت تک شیفت به بیش از ۱۸۰ هزار دستگاه در سال می‌رسد و مجهز به پیشرفته‌ترین ماشین‌ آلات روز اروپاست.

 


telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه