پاناسونیک روی تسلا ۲۵۶ میلیون دلار سرمایه‌گذاری کرد

۷ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت پاناسونیک با سرمایه‌گذاری ۲۵۶ میلیون دلاری روی شرکت تسلا همکاری خودش را با این شرکت بیشتر کرد. پاناسونیک با تایید این خبر گفت که قصد دارد فعالیت خودش و شرکت تسلا را در زمینه‌ی تولید پنل‌های خورشیدی افزایش دهد. سرمایه‌گذاری صورت گرفته رابطه‌ی میان این دو شرکت را بهتر و نزدیک‌تر از قبل کرده است.

شرکت پاناسونیک با تایید این خبر گفت که مبلغ ۲۵۶ میلیون دلار روی بخش تولید و توسعه‌ی پنل‌های خورشیدی تسلا سرمایه‌گذاری کرده تا بتوانند در آینده پنل‌های فتو ولتاییک برای تولید برق از انرژی خورشیدی درست کنند. البته این دو شرکت در گذشته هم با یکدیگر همکاری می‌کردند. این همکاری در زمینه‌ی تولید باتری برای اتومبیل‌های مدل S و مدل X بود. حتی پاناسونیک به شکل انحصاری باتری‌های اتومبیل مدل ۳ را هم تولید می‌کند.

شرکت ژاپنی پاناسونیک در مدت گذشته توجه ویژه‌ای به حوزه‌ی اتومبیل‌های خودران داشته و به نظر می‌رسد که قصد دارد فعالیت خودش در این حوزه را افزایش دهد و به همین دلیل با تسلا همکاری می‌کند. در حال حاضر شرکت پاناسونیک در یک همکاری طولانی مدت باتری اتومبیل‌های تسلا را تامین می‌کند. البته این کار نیاز به تاسیس کارخانه‌ی جدید هم دارد. البته از سال ۲۰۱۹ اولین تولیدات این دو شرکت در زمینه‌ی تولید باتری روی محصولات تسلا قرار می‌گیرند.

منبع: reuters

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه