پانزدهمین شماره‌ی هفته‌نامه‌ی شنبه با حال و هوای دخترانه منتشر شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

پانزدهمین شماره‌ی هفته‌نامه‌ی شنبه با حال و هوای دخترانه منتشر شد! تیتر یک شنبه‌ی این هفته اختصاص پیدا کرده است به «نرگس شایق»، بنیان‌گذار سایت آرانیک؛ کارآفرین جوانی که می‌خواهد صنایع‌دستی روستاییان و عشایر را اینترنتی به همه جهان بفروشد.

در سر مقاله‌ی شنبه «اکبر هاشمی»، سردبیر هفته‌نامه‌ی شنبه با این تیتر “استارت آپ‌های ایرانی به کجا می‌روند؟!” به این موضوع می‌پردازد که در مقایسه با سهم ٧٠ درصدی استارت آپ‌های کره‌ای در اشتغال‌زایی، سهم استارت آپ‌ها از میزان اشتغال‌زایی چقدر است و دولت چه نقشه راه و برنامه‌ای برای استارت آپ‌ها بخصوص غیر دانش‌بنیان‌ها دارد و اصلا نقشه راهی وجود دارد؟

در صفحه برند استوری داستان ارج، از اوج تا سقوط را می‌خوانید. شنبه در این شماره هم سراغ استارت آپ‌های نوپا رفته است. استارت آپ‌هایی مثل پی‌پینگ، نیک پرینت، اینفوکارز و…

در صفحه‌ی کارگاه مطلبی با عنوان “خرج تراشی‌های اضافی در کسب و کارتان ممنوع”، پنج اصل مهم برای رشد استارت آپ و… را می‌خوانید. در صفحه‌ی اکوسیستم هجوم سرمایه‌گذاران خطرپذیر به خاورمیانه و همینطور سیاست دولت کره برای استارت آپ‌ها را می‌توانید مطالعه کنید.

Shanbe2

در صفحه‌ی مدرسه استارت آپ، دکتر استارتاپ از ابزار تخته‌ی آزمایش می‌گوید که به شما کمک می‌کند به‌جای پیدا کردن مشکل برای راه‌حل‌تان، برای مشکلات راهکار پیدا کنید. در صفحه‌ی فین‌تک در مورد شرکت‌های بزرگ فناوری اطلاعات بانکی ایران مثل فناپ، توسن، خدمات و ارتباط فردا خواهید خواند.

در صفحه‌ی برند و تبلیغات راهی که پوبلیسیز از اولین تبلیغ تلویزیونی در فرانسه تا تبلیغ برای مشهورترین برندهای جهان پیموده را می‌خوانید. استارت آپی‌ها در صفحه رویداد، زمان‌بندی ایونت‌های تا ۴ تیر را بخوانند.

می‌توانید شنبه را از کیوسک‌های مطبوعاتی یا سایت جار تهیه کنید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه