پایان کار سیانوژن؛ بهترین کاستوم رام اندروید تعطیل می‌شود

۵ دی ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت سیانوژن که یکی از بهترین کاستوم رام‌های اندروید با نام Cyanogen OS  را تولید می‌کرد، گفت که از پایان سال ۲۰۱۶ تمام فعالیت‌های خودش را متوقف می‌کند.

اگر می‌خواهید از سیستم عامل سیانوژن بیشتر بدانید، بد نیست به مطلب ویژه‌ی این سیستم عامل نگاهی بیاندازید.

براساس اطلاعات منتشر شده تمام سرویس‌های سیانوژن از تاریخ ۱۱ دی ماه (۳۱ دسامبر) غیر فعال می‌شوند و کاربران دیگر نمی‌توانند از آن ها استفاده کنند. این خبر برای افرادی که از این سیستم عامل استفاده می‌کنند و یا گوشی‌هایی خریداری کرده بودند که به سیستم عامل سیانوژن مجهز شده بودند، دردناک خواهد بود. البته باید ببنیم برای افرادی که از سیستم عامل سیانوژن استفاده می‌کنند، چه اتفاقی می‌افتد. آیا این شرکت از سیستم عامل فعلی پشتیبانی می‌کند؟ هنوز چیزی درباره‌ی این موضوع گفته نشده است. در حساب کاربری توییتر سیانوژن هم گفته شده:” برای اینکه در این مدت از ما پشتیبانی کردید، متشکریم. زمان برای ماجراجویی بعدی شروع شده است.”

شرکت سیانوژن در چند وقت گذشته شرایط بدی را پشت‌سر گذاشت. «استیو کاندیک» (Steve Kondik) که به عنوان فرد کلیدی در ساخت سیستم عامل سیانوژن شناخته می‌شد این شرکت را ترک کرد. پس از این اتفاق سایر کارمندان هم این شرکت را ترک کردند.

تیم توسعه‌دهنده‌ی سیانوژن به این موضوع اشاره کرده‌اند که تمام کد‌های این سیستم عامل را منتشر می‌کنند تا افراد مختلف بتوانند آن را توسعه دهند.

منبع: The Verge

‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۰ دیدگاه
  1. Avatar ممد

    میدونی زور چیه ؟؟؟؟؟
    این که فقط ۲ هفتست که‌ ویلی فاکس Swift خریدم ????????????
    شانسو حال میکنی ؟????

    1. Avatar Alireza

      پسر نباید اینکارو میکردی منم قصد داشتم بخرم ولی بخاطر همین موضوع اصن قید زدم … . فعلا تا اطلاع ثانوی هیشکی نباید گوشی های وایلی فاکس رو بخره چون آینده نرم افزاری نامعلومی داره !! آپدیت های شبانه که همش متوقف شدن از هفته پیش . امروز هم سایت سیانوژن بالا نیومد و تیر خلاص بود ….

  2. Avatar آرش

    پس پروژه lineage چی میشه؟ ممکنه د وباره سیانوژن قد الم کنه؟

    1. Avatar Alireza

      اون که بحثش جداست . این پروژه در زمان سیانوژن هم وجود داشت ولی بخاطر محبوبیت بالای سیانوژن مخاطب زیادی نداشت . حالا که این اتفاق شوک آور افتاده این پروژه افتاده سر زبون ها و امید همه به lineage هست و خودشون تو وب سایت رسمی نوشته بودن دقیقا از جایی که سیانوژن توسعه رو رها کرده شروع به کار میکنن و راه اون رو ادامه میدن ….

  3. Avatar Alireza

    واقعا تو شوک بدی فرو رفتم !!! چرا باید تعطیل کنه !؟ تکلیف یک میلیون کاربر فعال این وسط چی میشه !؟ به نظرم این همه اتفاق بد برای سیانوژن اتفاقی نبوده و دست گوگل یا شاید شرکت های دیگه در کار بوده .بهرحال باید به رام های نو پا و ناپایدار دل خوش کنیم . خیلی خیلی ناراحت کننده بود 🙁

  4. Avatar امید

    خوب شد این خبرو دادید.
    میخواستم روی گوشی قدیمیم که سامسونگ براش آپدیت نمیده سیانوژن بریزم.
    شانس آوردم!

    1. Avatar Alireza

      چه ربطی داره شما میتونین همچنان از رام هاش استفاده کنین بدون هیچ مشکلی . ولی دیگه هیچ آپدیت امنیتی یا نسخه جدیدی بر پایه اندروید های جدید براش نمیاد . همینطور سرویس هایی مثل سیانوژن اکانت هم بسته میشن از چند روز دیگه ….

  5. Avatar دانیال گردی

    ناراحت کننده بود…

  6. Avatar محمدعلي بهراميان

    بیچاره شرکت وایلی فاکس 😐

  7. Avatar مصطفی پناهی

    واقعا ناراحت شدم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه