پای اندروید نوقا به گلکسی S6 هم باز خواهد شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

طبق آخرین اخباری که به دست‌مان رسیده مطلع شدیم که سامسونگ قرار است اندروید ۷.۰ نوقا را برای گوشی‌های گلکسی S6 عرضه کند.

در آخرین خبرها مطلع شده بودیم که برنامه بتای اندروید ۷.۰ نوقا برای گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge عرضه خواهد شد. این موضوع طبیعی به نظر می‌رسید چون دیگر خبری از گلکسی نوت ۷ نیست و پرچمدار‌های فعلی سامسونگ هنوز هم گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge هستند پس طبیعی است که شرکت سامسونگ تمرکز خود را بر روی این گوشی‌ها قرار دهد.

اما گوشی‌های قدیمی‌تر سامسونگ چه سرنوشتی خواهند داشت؟ آیا سامسونگ آن‌ها را در لیست گوشی‌هایی که اندروید جدید را دریافت می‌کنند قرار می‌دهد؟ خبر خوب این است که گوشی‌های سامسونگ گلکسی S6 و S6 Edge هم قرار است اندروید نوقا را دریافت کنند.

به هر حال دقیقا مشخص نیست که این بروزرسانی‌ها چه زمانی اتفاق بیفتند اما با توجه به اینکه قرار است اندروید جدید ابتدا به گوشی‌های S7 و S7 Edge برسد شانس زیادی وجود دارد که گوشی‌های S6 در سال ۲۰۱۷ به روزرسانی اندروید ۷.۰ را دریافت کنند. گرچه دیر اما بهتر از این است که این اتفاق هرگز نمی‌افتاد.

در حال حاضر هیچ خبری درباره گلکسی نوت ۵ و دریافت اندروید جدید به گوش‌مان نرسیده ولی با توجه به اینکه گلکسی S6 در لیست دریافت قرار گرفته انتظار داریم نوت ۵ هم بلاخره این اندروید را دریافت کند گرچه احتمالا نه در چندماه آینده.

منبع: Ubergizmo

 

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. Avatar امیر

    خسته نباشی پهلون (سامی)… چیزی که برای سامی آرزو ست برای سونی خاطره است… سامکپ جان یک نگاه به روش ارایه نسخه بتا سونی بندازی بد نیست خیلی عقب افتادی در کپی کاری ها…

  2. Avatar احمد

    اگه نمی داد باید شرکتو گل میگرفتن آپدیت سامی خیلییی بده خیلییی بد زمان اوج سامی نوت ۲ و اس ۳ با اندروید ۴.۱ بود تا اندروید ۴.۴ آپدیت شد این یعنی افتضاح

    1. Avatar علی

      هنوز داره برای اس ۵ اپدیت میاد چجوری قراره برای اس ۶ اپدیت نیاد؟!
      به طور متوسط سامسونگ یک سال کم تر از اپل از گوشی رو اپدیت میکنه(سامسونگ نزدیک به سه سال اپل نزدیک به چهار سال) اس ۵ با اندروید ۵ اومد یکی دو هفته ی پیش یه اپدیت جدید بعد از اپدیت شدنش به اندروید ۷ اومد. یعنی بخاطر این یک سال کم تر شد افتضاح؟؟! زمان اوج سامسونگ هم نوت۲ نبود زمان اس ۷ بود.
      لطفا با اطلاعات کافی نظر بدید.

      1. Avatar Sam

        واسه اس ۵ اندروید ۷ اومده عجب داداش شمردن بلدی هنوز واسه اس ۷ نیومده در ضمن من گفتم بوده نگفتم هست گزشته خوبشو قبل اس ۴ گفتم هر چند حرف شما هم درسته اوج سامی اس ۷ بود دیگه اوجی نداره شرمنده منظورتون رو دیر متوجه شدم

  3. Avatar محمدحسین

    نه بیاد به اونا هم نده

  4. Avatar امیر

    معلومه خب اندروید ۷ رو ارائه میده.
    خبر شگفت انگیزی نبود.۲ تا آپدیت میده سامسونگ.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه