پتنت جدید ال‌جی: یک گوشی مابین سری V و G

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

ال‌جی یک پتنت جدید برای گوشی‌های هوشمندش ثبت کرده که به نظر می‌رسد ترکیبی از طراحی گوشی‌های سری G  و V این شرکت باشد. ظاهر پتنت شبیه یک ال‌جی جی  ۶ است که مجهز به صفحه‌نمایش دوم شده و دوربین جلوی آن هم در وسط قرار گرفته است. همچنین این بار شاهدیم که حاشیه‌ی صفحه نمایش حتی باریک‌تر از قبل هم شده است. همه‌ی این‌ها باعث می‌شود انتظار داشته باشیم ظاهر این گوشی که فعلا پتنتش ثبت شده، جذاب  از کار دربیاید. (البته با کمی اغماض در مورد دوربین جلویی که به نظر کمی بیش‌ از اندازه «به وسط صورت آدم زل می‌زند!»)

اما سوال این است که این پتنت متعلق به کدام گوشی ال‌جی است؟ آیا می‌تواند ال‌جی V30 باشد؟ پاسخ دادن به این سوال سخت است. از شرکتی مثل ال‌جی حرکتی به این بزرگی در طراحی گوشی کمی بعید به نظر می‌رسد. به‌ویژه آن که مشتریان این برند کم‌وبیش ثابت کرده‌اند زیاد هم  مشتاق نوآوری‌های ال‌جی نیستند. تجربه‌ی فروش ناموفق ال‌جی جی ۵ با آن طراحی ماژولار و متفاوت، یک مثال زنده از این رویکرد مشتریان ال‌جی است.

با همه‌ی  این اوصاف دست‌کم می‌دانیم از نظر فنی که محدویتی برای ساخت چنین گوشی‌ هوشمندی از سوی ال‌جی وجود ندارد و با این نگاه می‌شود انتظار داشت این شرکت پتنت حاضر را با موفقیت راهی بازار کند. چرا که اپل هم می‌خواهد در نیمه دوم سال ۲۰۱۷ آیفون جدیدش را عرضه کند و طبعا همه‌ی سازندگان گوشی‌های تلفن همراه از جمله ال‌جی نهایت تلاش‌شان را می‌کنند که محصول قابل‌رقابتی را وارد بازار کنند. به این ترتیب ال‌جی هم از کاربرد تکنولوژی‌های در دسترسش فروگذار نمی‌کند و نتیجه آن که اگر این پتنت در چند ماه آینده تبدیل به یک محصول شود، با گوشی هوشمند جذابی از ال‌جی روبه‌رو خواهیم بود.

منبع: Phone Arena

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه