پربازدیدترین تبلت‌های با کیبورد در دیجی‌کالا (۱۲ خرداد)

۱ دی ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
تبلت دیجیکالا

امروز درنظر داریم پربازدیدترین تبلت‌های هیبریدی دیجی‌کالا را با هم مرور کنیم. این‌ها تبلت‌های کیبوردداری هستند که در چند روز اخیر در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا بیش از سایرین مورد توجه کاربران قرار گرفته‌اند. در این لیست ۵ تایی، نام دو تا از برترین تبلت‌های با کیبورد بازار به چشم می‌خورد. سرفیس پرو ۴ و آیپد پرو در ماه‌های اخیر، همواره در میان برترین‌ها جای داشته‌اند. در کنار این دو تبلت گران‌قیمت، نام سه تبلت هیبریدی خوش‌قیمت هم به چشم می‌خورد. در ادامه با ما همراه باشید.

سرفیس پرو ۴  ‌

Microsoft Surface Pro 4

۱. سرفیس پرو ۴، بافاصله، بهترین تبلت ویندوزی بازار است. این دستگاه علاوه بر کیبورد، به یک قلم هم مجهز است. اگر می‌خواهید بهترین تبلت هیبریدی بازار را بخرید و ویندوزی بودن دستگاه هم برایتان مهم است، پیشنهاد ما این است که مستقیما سراغ همین دستگاه بیایید. البته که باید جیب‌تان را هم در نظر بگیرید؛ گزینه‌های ویندوزی ارزان‌تری هم در بازار یافت می‌شود.

نقد و بررسی سرفیس پرو ۴

‌‌‌       ‌‌‌‌          خرید محصول دیجیکالا

       ‌         ‌

تبلت iLife

i-Life Zedbook G

۲. شرکت i-Life در دو سه سال اخیر ارزان‌ترین تبلت‌های اندرویدی را به بازار عرضه کرده. تصور کنید همین شرکت حالا تبلتی ۱۰ اینچی ساخته که هم اندرویدی است و هم ویندوزی، آن‌هم با همراهی یک کیبورد جداشدنی. زدبوک G، سیم‌کارت‌خور است و قابلیت مکالمه هم دارد. همه‌ی این‌ها را در یک دستگاه زیر ۱ میلیون تومان ملاقات خواهید کرد.

نقد و بررسی آی‌لایف زدبوک G

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌        ‌‌‌‌   خرید محصول دیجیکالا

‌‌‌         ‌

 ‌‌‌‌       ‌

آیپد پرو

Apple iPad Pro 12.9

۳. محصول اپل، گران‌ترین تبلت هیبریدی لیست امروز ماست. آیپد پرو ۱۲٫۹ اینچی اپل از خیلی جهات برگرفته از ایده‌ی اولیه‌ی سرفیس‌های مایکروسافت است. بااین‌حال مقایسه‌ی این دو دستگاه شاید کار درستی نباشد. آیپد پرو به سیستم عامل iOS مجهز است و با توجه به کیبورد و قلمی که دارد برای مدیران یا طراحان گزینه‌ی خوبی است.

نقد و بررسی آیپد پرو ۱۲٫۹

خرید محصول دیجیکالا

‌‌‌         ‌

‌‌        ‌

‌‌‌      ‌‌‌‌‌

تبلت‌های با کیبورد

X.Vision P100 XE1081W

۴. کمی بالاتر در این لیست، با یک تبلت هیبریدی ارزان ملاقات کردیم. این‌ هم یکی دیگر؛ محصول X.Vision برعکس محصول i-Life که دو سیستم عامله بود، فقط ویندوزی است. به کیبورد این تبلت کاوری متصل است که درصورت نیاز، کل دستگاه را پوشش می‌دهد. اصلی‌ترین رقیب این تبلت در بازار، تبلت آی‌لایف ZedBook G است.

نقد و بررسی اکس.ویژن P100

خرید محصول دیجیکالا

‌‌‌‌‌        ‌‌‌

‌‌‌

    ‌‌‌‌

تبلت زن بوک

ASUS ZenPad 10 ZD300CL

۵. این هم یک تبلت هیبریدی ارزان دیگر، البته این‌‌بار اندرویدی. زن‌پد ۱۰، سخت‌افزار متوسط و قیمت مناسبی دارد. قبل از تصمیم به خرید این تبلت مطمئن شوید که آیا کیبورد در کنار سیستم عامل اندروید به کارتان می‌آید یا خیر. در مجموع، این تبلت از معدود تبلت‌های باکیبوردی است که به اندروید مجهز شده.

نقد و بررسی زن‌پد ۱۰ مدل ZD300CL

خرید محصول دیجیکالا

????? ?????? ???? ???? ??

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar Znemati25

    چرا اسمی از یوگا بوک ویندوزی لنوو نیست؟؟

  2. Avatar وحید

    جای asus t100t خالی…..

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه