با پرداخت حق اشتراک در بازی DOTA 2 قوی‌تر می‌شوید

۲۳ اسفند ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
دوتا پلاس

شرکت بازی‌سازی والو یک سرویس حق اشتراکی جدید برای بازی رایگان DOTA 2 معرفی کرد. این سرویس که DOTA Plus نام دارد روند درآمدزایی شرکت والو از این عنوان را تغییر می‌دهد.

سرویس DOTA Plus ماهانه ۳.۹۹ دلار قیمت دارد و اگر آن را شش ماهه یا ۱۲ ماهه بخرید، تخفیف دریافت می‌کنید. گفته شده این سیستم جایگزین سرویس ‌Battle Pass می‌شود. سرویس Battle Pass قبلا تنها در زمان‌هایی مشخص برای کاربران بسیار حرفه‌ای DOTA  که در مسابقات شرکت می‌کردند فعال می‌شد. حالا با خرید DOTA Plus می‌توانید در کل سال از آن استفاده کنید.

زمانی که ویژگی DOTA Plus فعال می‌شود، کاربران یک پول جدید به اسم Shards دریافت می‌کنند. این پول جدید قهرمان‌ها را لول‌آپ می‌کند و پاداش‌های مختلفی به آن‌ها می‌دهد. همچنین مشخص شده که با خرید سرویس DOTA Plus یک چالش جدید برای گیمرها فعال می‌شود و یک دستیار مجازی هم دریافت می‌کنند. این دستیار مجازی Plus Assistant نام دارد. دستیار مجازی در هر لحظه از بازی یک آیتم ویژه‌ به گیمرها پیشنهاد می‌کند.

اگر چه سرویس جدید بسیار هیجان‌انگیز است، اما بسیاری از گیمرها به این موضوع اشاره می‌کردند که این سرویس می‌تواند تجربه بازی را برای همه خراب کند. چرا که یکسری با پرداخت پول بسیار قوی‌تر می‌شوند و یکسری که نمی‌خواهند پول پرداخت کنند نمی‌توانند با‌ آن‌ها بازی کنند. کاربران می‌گویند که سرویس جدید باعث می‌شود که حس رقابت با این کار از بین می‌رود.

منبع: vg247

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۵ دیدگاه
  1. Avatar AyRex

    عزیز با شارد نمیشه داخل بازی چیزیو لول آپ کرد

  2. Avatar محمد رضا

    سلام .
    مطلبتون بسیار مفید و اموزنده بود بازم تشکر میکنم ازتون .
    و من دنبال نرم افزار کمک بازی دوتا دو میگشتم که بازی انلاین رو برام ساده تر کنه توی این راه هم بسیار خرج کردم اما در اخر سایت ثناگیم بهترین نرم افزار را داشت که کار میکرد امدم به کاربران خوبتون معرفی کنم که پولشون رو بیرون نریزند و برند از سایت ثناگیم با ادرس :https://www.sanagame.ir/ دریافت کنند.
    با تشکر

    1. Avatar علی رفیعی

      خفشو چیتر بی شرف

  3. Avatar سجاد غلامی

    سلام من چند سالی هست که دوتا میزنم و باید بگم هیچ تاثیری تو اسکیلتون ( مهارتتون ) نداره خریدنش ، من خیلیارو دیدم که دارنش ولی هیچی بارشون نیست و ربطی به افزایش مهارت نداره
    با خرید دوتا پلاس میتونید فقط میزان مهارت خودتونو با هر هیرویی به نسبت لولی ک از اون کسب میکنید ارزیابی کنید همین ولی به نظر من خرید بتل پس با ارزش تره تا دوتا پلاس
    ممنون که خوندید ♥

  4. Avatar محسن

    این بازی ۱ یا ۲ سال هست که دیگه نمیشه بهش گفت بازی

  5. Avatar am!nTyRO

    سلام
    تاثیری رو تو قوی شدن نداره..فقط بهت اطلاعات آماری و راهنمایی و … میده که اگه حرفه ای باشه بهشون نیاز نداری
    یه سری هم ست و … های ظاهری میتونی بگیری که جنبه فان قضیه رو بیشتر می کنه برات…تو خود بازی تاثیری نداره

  6. Avatar حميد

    من الان دارم بازی میکنم دوتا پلاس رو نخریدم ،،،وای باورتون نمیشه انگار از تو جنگل پلیر ریختن جلوم هیچی حالیشون نیست حالم داره بهم میخوره مجبورم برم بخرم که با این نوبا دیگه نیوفتم

    1. Avatar امیر

      آخه چرا راجب چیزی که نمیدونید حرف میزنید

    2. Avatar PiNKMAN

      چه ربطی داشت!!!!!!!!!!! 😐

      1. Avatar عرفان

        ربطش اونجاس که لیست avoid players داره برا کسایی که دوتا پلاس دارن

  7. Avatar Hades

    خواهشا ی گیمر برا اینجور پست ها بزارین ک تجربش داشته باشه.

  8. Cp.Mahdi Cp.Mahdi

    متاسفانه ۱ ماهی هست که دوتا ۲ رو کنار گزاشتم و از تجربه خودم نمیتونم چیزی بگم.
    ولی با توجه به چیزی که توی سایت دوتا و منبعی خبر خوندم میتونم بگم که لول بندی هیرو ها فقط یه مدال بالای سر هیرو میاره، ظاهریه و کسی رو قوی نمیکنه. مشکل اصلی اینه که بعضی بازیکنا توسط یه هوش مصنوعی قوی که با توجه به اکثر بازیا راهنمایی میکنه، راهنمایی میشن که چکار کنن. به نظرم این قابل چشم پوشیه چون بازیکن از یه حدی که رد بشه خودش میتونه بهترین تصمیم رو میگیره و چیزایی که توی اکثر مچ ها اتفاق میوفته و رایجه رو میدونه. اکثر گیمها میدونن برای مثال هیروی استورم اسپریت هیروی مید لنه و راهنمایی لازم نداره. مشکل دیگه ای که ممکنه پیش بیاد اینه که ممکنه بعضیا بازی رو ول کنن و برن دنبال چلنج هیروشون که لول آپش کنن. این مشکل، واقعا یه مشکله! میتونه به بالانس بودن تیم ها ضربه بزنه که بازی ۴ به ۵ بشه یا اینکه باعث بشه طرف کیل بدزده و بره رو مخ بقیه تیم.
    ___________
    خط آخر نوشتید “حس رغابت”؛ اصلاح کنید.

    1. Avatar امیر

      داداش هر سایتی یه مطلب راجع به دوتا گذاشته شما زیرش نوشتی گذاشتم کنار / خوب موفق باشی / هر کسی حق انتخاب داره / مثه وزیر ارتباطات حرف میزنی

  9. Avatar امیر حسام

    چه تاثیری رو قوی شدن داره اخه Plus Assistant که چرته کلا قابلیتای دیگشم حالت تزیینی داره کاری با بازی نداره

    1. Avatar Mad Alvin

      ye seri guide tooye fazaye bazi ezafe mikone . mesle zamane pull kardan . stack kardan o …

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه