پرفروش‌ترین گوشی‌ها در فصل دوم سال ۲۰۱۷ مشخص شدند

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بررسی‌های جدید نشان می‌دهند که در فصل دوم سال ۲۰۱۷ آیفون پرفروش‌ترین گوشی در میان همه گوشی‌های هوشمند و سامسونگ گلکسی اس ۸ محبوب‌ترین محصول اندرویدی بین کاربران این گوشی‌ها بوده است.

بر اساس تحقیقات جدید ۱۹ میلیون دستگاه از گوشی‌های سامسونگ گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس در سراسر جهان توزیع شده است. همین امر هم این دو گوشی را به عنوان پرفروش‌ترین گوشی‌های اندرویدی فصل دوم سال ۲۰۱۷ معرفی کرده است.

با این وجود اگر بخواهیم در مجموع بررسی کنیم و از حوزه گوشی‌های اندرویدی خارج شویم آیفون هنوز به عنوان محبوب‌ترین گوشی در سطح جهان شناخته می‌شود. ۱۶.۹ میلیون دستگاه آیفون ۷ در فصل دوم سال ۲۰۱۷ عرضه شده و ۱۵.۱ میلیون دستگاه آیفون ۷ پلاس هم در همین زمان در اختیار کاربران قرار گرفته است.

با این اوصاف در حال حاضر دو مدل آیفون ۷ حدود ۸.۹ درصد و گلکسی اس ۸  و اس ۸ پلاس هم حدود ۵.۳ درصد از بازار جهانی گوشی‌های هوشمند را در اختیار گرفته‌اند.

در این میان یک نکته جالب هم حضور گوشی شیائومی ریدمی ۴A در رده پنجم (پس از آیفون ۷، آیفون ۷ پلاس، گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس) گوشی‌هایی است که بیشترین عرضه را در فصل دوم سال ۲۰۱۷ داشته‌اند. این مدل میان‌رده هم ۱.۵ درصد از بازار جهانی را در اختیار گرفته. با توجه به این آمار به نظر نمی‌رسد گوشی اندرویدی دیگری بتواند در فصل‌های سوم و چهارم سال ۲۰۱۷ رکورد دو گوشی پرچم‌دار شرکت سامسونگ را جا‌به‌جا کند.

منبع: Strategy Analytics

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. حمید

    ببخشید s8 الان ۴ ماهه وارد بازار شده و آیفون بیشتر از یکساله وارد بازار شده فروش یکشاله رو با ۴ ماهه مقایسه کردی و مسابقه رو به نفع آیفون تموم کردی داداش؟؟؟
    ۴ ماه دیگه بیا فروش هر دو رو تو زمان مساوی بزن ببینیم کدوم بیشتر فروش کرده

    1. سامان

      تو ماه آخر رو مى گه نه کل فروش رو بعدشم آیفون ٧ هنوز یک ساله نشده

  2. ...

    ایفون با اون صفحه نمایش ال سی دی قدیمی که چشم رو میزنه و بیشتر از ۱۰ دقیقه نگاه کنی خسته میشی … ایفون فقط واسه کلاسش و استفاده های دولتی و ارگانی خوبه … مردم فقط واسه محل کارشون و به قول معروف کلاس کاریشون اپل میخرن … مثلا گوشی ضد آتیش یا ضد ضربه به چه درد میخوره ؟؟ مگه میخوایم باهاش بریم جنگ یا صخره نوردی ؟ یا بندازیمش تو کوره ی آتیش ؟ بدون شک صفحه نمایش های سامسونک و امکانات و قالبیت هاش قابل مقایسه با اپل نیست .. خود کسایی هم که اپل دارن هم به این امر اعتراف میکنن … ولی از نظر سبک بودن و جنس بدنه و ضد جنگ و آتش سوزی و ضد گلوله بودن اپل بهتر ه !!!

    1. DMG

      داداش این حرفارو جای دیگه نزنیا!!! :)))))

    2. سامان

      بگو ببینم انقلاب گوشى هاى هوشمند و صفحه هاى لمسى رو سامسونگ بوجود آورد یا اپل همه ى رقبایى که الان گوشى هوشمند مى زنن این تکنولوژى رو مدیون اپلن اگه سامسونگ راست مى گه همین لمس فشارى که اپل براى اولین بار اختراع کرد رو مى ساخت

      1. Ali.S

        حداقل اش اینه که کیبورد سامسونگ مثل گوشی جنابعالی “ی” رو کجکی نمینویسه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه