پروژکتور سینمایی ا‌ل‌جی معرفی شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر نمی‌خواهید برای خرید یک تلویزیون گران قیمت بسیار بزرگ هزینه کنید و یا فضای داشتن چنین محصولی را ندارید، ال‌جی راه حل جدیدی ارائه کرده است. پروژکتور جدید ال‌جی برای همین موضوع ساخته شده و در حالی که فضای بسیار کمی اشغال می‌کند، تصاویر را در اندازه‌ی بسیار بزرگ پخش می‌کند. تنها کافی است یک دیوار خالی در اتاق یا خانه‌ی خودتان داشته باشید تا بتوانید از این محصول لذت ببرید.

پروژکتور جدید شرکت ال‌جی که LG ProBeam نام دارد به شکل رسمی در CES 2017 معرفی خواهد شد و به عنوان محصولی که می‌تواند تجربه‌ی سینما در خانه را به کاربر منتقل کند، شناخته می‌شود. در ساخت این پروژکتور از سیستمی با نام Advanced Laser Engine استفاده شده که می‌تواند تصاویر را با روشنایی ۲۰۰۰ لومن پخش کند.

این محصول توانایی پخش فیلم‌ها با کیفیت Full HD را دارد و می‌تواند تصاویر بسیار با کیفیتی پخش کند. این پروژکتو به تکنولوژی صوتی Sound Sync Adjusment هم مجهز شده که باعث می‌شود بتوان آن را به بلندگوهای بلوتوث متصل کرد. همچنین به وسیله ارتباط Wi-Fi و قابلیت Mirroring می‌توانید تصویر موبایل خودتان را به وسیله‌ی این پروژکتور برای افراد مختلف پخش کنید.

ال‌جی گفته که دستگاه Pro Beam تنها ۲.۱ کیلوگرم وزن دارد و حمل و نقل آن چندان دشوار نیست.

منبع: ubergizmo

telegram_ad2_1

‌‌‌‌

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar محمد

    عالی

  2. Avatar محمدعلی

    چقد زشته
    در اول پرژکتور ۴kسونی ک قابلیت اچ دی آر داره و ب خنک کننده مجهزه و صدایی هم نداره
    ولی خب خیلی گرونه،گزینه بعدی اپسون یا پاناسونیک خواهد بود

    1. Avatar امیرحسین ر

      اتفاقا زیباست! زیبایی و زشتی سلیقه ایه!
      قیمت همیشه حرف اول و آخر رو در هر خریدی میزنه!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه