پشتیبانی از دسته‌ی سوییچ به استیم اضافه شد

۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
دسته Switch Pro Controller

پشتیبانی از دسته‌ی پرو کنسول نینتندو سوییچ در قالب یک آپدیت به استیم اضافه شده است. در حال حاضر با آپدیت به نسخه‌ی بتا نرم‌افزار استیم، می‌توانید به راحتی از دسته‌ی Switch Pro Controller روی استیم و کامپیوتر استفاده کنید.

تمام قابلیت‌های دسته‌ی سوییچ، یعنی از حسگرهای حرکتی آن گرفته تا لرزشگر دسته، در نرم‌افزار استیم شناخته می‌شوند.

نکته‌ی مهم و جالب این جاست که تمام قابلیت‌های دسته‌ی سوییچ، یعنی از حسگرهای حرکتی آن گرفته تا لرزشگر دسته، در نرم‌افزار استیم شناخته می‌شوند. می‌توانید تمام کلیدها و حسگرها را با توجه به نیاز خودتان، تنظیم و شخصی‌سازی کنید. دقیقا با رفتن به بخش تنظیمات دسته در استیم، می‌توانید همانطور که یک دسته‌ی ایکس‌باکس وان یا پلی‌استیشن۴ را روی استیم تنظیم می‌کنید، با دسته‌ی پرو نینتندو سوییچ هم کار کنید.

تنظیمات دسته سوییچ استیم

احتمالا می‌دانید که مکان کلیدهای A و B و X و Y روی دسته‌های نینتندو، با دسته‌ی ایکس‌باکس فرق می‌کند. با توجه به اینکه بیشتر بازی‌های کامپیوتر از دسته‌ی ایکس‌باکس به صورت پیش‌فرض پشتیبانی می‌کنند، استیم این قابلیت را در نرم‌افزار خود قرار داده است که جای کلیدهای ABXY را در بازی‌های طوری عوض کنید که مثل کلید دسته‌های نینتندو کار کنند.

با توجه به اینکه دسته‌ی پرو نینتندو سوییچ قیمت بیشتری از دسته‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن۴ دارد، اینکه می‌توانید از آن روی کامپیوتر هم استفاده کنید، می‌تواند کمی به توجیه قیمت بیشتر آن کمک کند.

منبع: Polygon

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar سهندم

    با سلام و تشکری فراوان ، آقا این پادکست چی شد پ ؟!

  2. Avatar مصطفی

    جالبه ولی عمرا پولمو واسه این دسته هدر نمیدم…

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه