پلیس آمریکا به زودی از خودروی هیبریدی فورد استفاده می‌کند

۲۱ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

خودروهای آمریکایی به قدرت و طراحی‌های اسپرت معروف هستند؛ خودروهایی مثل دوج چلنجر که طراحی جسور و قدرت بی‌نظیری دارند. خبر جالب این است که پلیس آمریکا قصد دارد درکنار اصالت خودروهای قدرتمند ماسل، به زودی از اتومبیل‌های هیبریدی هم استفاده کند. فورد خودروهای زیادی در اختیار پلیس آمریکا قرار می‌دهد اما هیچ‌کدام از آن‌ها تا امروز هیبرید نبودند.

فیوژن (Fusion)، نام یکی از محصولات فورد است که در نسخه هیبرید هم تولید می‌شود. گفته می‌شود با استفاده‌ی فورد فیوژن هیبرید برای پلیس آمریکا، سالانه ۳۹۰۰ دلار در مصرف سوخت هر خودرو صرفه‌جویی می‌شود. خودروهای بنزینی ممکن است زمان زیادی روشن بمانند و در حالت درجا کار کنند. این حالت خودروهای بنزینی باعث می‌شوند که هزینه‌های هرزی برای تامین سوخت خودرو خرج شود و محیط زیست را هم آلوده کند.

در فورد فیوژن از باتری‌های بزرگی استفاده می‌شود که این اجازه را می‌دهد تا بدون نیاز به روشن بودن موتور، تمام فعالیت‌های برقی یک خودرو مثل استفاده از چراغ‌ها، کامپیوتر و رادیوها به‌راحتی امکان‌پذیر باشد. به همین دلیل، فورد فیوژن هیبریدی هر ساعت حدود یک لیتر در مصرف سوخت صرفه‌جویی می‌کند.این خودرو به عنوان اولین اتومبیل هیبریدی تعقیب و گریز شمرده می‌شود. به لطف به‌روزرسانی‌های انجام شده در طراحی فورد فیوژن، از جمله تعلیق و ترمزها، در شرایط سخت رانندگی، این خودرو می‌تواند فشار، استرس و تنش‌های وارده را تحمل کند.

در این خودرو از یک پیشرانه ۴ سیلندر با حجم ۲ لیتر، یک موتور برقی و باتری قابل شارژ ۱.۴ کیلوواتی استفاده شده است. در فورد فیوژن، حالتی ترتیب داده شده که راننده با تخت کردن پدال گازبه مدت۵ ثانیه، می‌تواند از تمام قدرت خودرو استفاده کند و از شتاب‌گیری تند و تیز این خودرو بهره ببرد.

منبع: The Verge
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar ad

    چرا؟

  2. Avatar ///mahdispd

    خبر عجیبی بود!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه