پلیس هلند با عقاب، پهپاد شکار می‌کند

۱۴ بهمن ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
Eagles are being trained to take out illegal drones

پلیس کشور هلند برای مبارزه با پهپاد از عقاب استفاده می‌کند. این عقاب‌های آموزش دیده برفراز شهرهای مختلف پرواز می‌کنند و پهپادهای گوناگون را شکار و از کار میاندازند.

پلیس هلند با استفاده از عقاب ، پهپادها را از بین می‌برد.

به نظر می‌رسد اعتراض‌ها نسبت به استفاده از پهپاد در حال بیشتر شدن هستند و کشورهای مختلف برای این موضوع راه حل‌های متفاوتی را در نظر می‌گیرند. به تازگی پلیس کشور هلند عقاب‌ها را آموزش می‌دهد تا این پرندگان با پرواز برفراز شهرهای مختلف بتوانند پهپادها را شناسایی کنند و آن‌ها را از کار بیاندازند.

پلیس کشور هلند ویدیویی را هم منتشر کرده که در آن یک عقاب، پهپادی را از کار میاندازد. البته هنوز مشخص نیست که این کار چه خطراتی را برای پرندگان در بر دارند؛ اما این عقاب‌ها آنقدر قوی هستند که می‌توانند یک پهپاد را شکار کنند.

Eagles are being trained to take out illegal drones

عقابی که برای از بین بردن پهپادهای مختلف آموزش دیده است.

‌‌‌‌‌‌

البته در این ویدیو گفته می‌شود که طول پاهای عقاب باعث می‌شود که در زمان شکار پهپاد صدمه‌ای به او وارد نشود. به نظر می‌رسد که در آینده عقاب‌ها نقش نگهبانی در آسمان را ایفا خواهند کرد که مانع از فعالیت پهپادها می‌شوند.

در ادامه می‌توانید ویدیو منتشر شده از طرف پلیس هلند را مشاهده کنید:

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. اسحاق

    اون وقت چه بلایی سر پهبادهایی که مفید هستن میاد ، پیهباد های شرکت پست یا پهباد های هواشناسی و … !!
    ایده مذخرفی هست !
    البته اگه یکم روی پهباد کار کنی میشه کاری کرد که اگه عقاب نزدیکش اومد به عقاب صدمه بزنه ف مثلا پره های فلزی برنده یا شوک الکتریکی و کلی کار باحال دیگه که حال این پلیس های احمق گرفته شه :ی

    1. arshia

      بعد اون حیوون بدبخت چی؟؟

    2. bijan9

      طرز فکر جالبی داری!
      درضمن قرار نیست این عقابارو ول کنن که هرچی پهباد دید بگیره، وقتی شکایتی میشه یا درجاهایی که لازمه یک درون رو بکشن پایین استفاده میکنن.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه