راهنمای خرید؛ پنج تبلت ارزان‌قیمت جایگزین تلفن هوشمند (تابستان ۹۴)

۱ دی ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه

در دو سه سال اخیر، تلفن‌های هوشمند بزرگ و بزرگ‌تر شده‌اند. اپل در سال ۲۰۰۷ یک بازی هیجان‌انگیز را شروع کرد و با آی‌فون چهار اینچی‌اش فصل جدیدی در دنیای ارتباطات گشود. از آن زمان تا‌‌کنون، نسل به نسل به اندازه صفحه‌های نمایش تلفن‌های هوشمند اضافه شد؛ تا این‌که فبلت‌ها روی کار آمدند. فبلت به دستگاه همراهی گفته می‌شود که نمایشگری ۵ تا ۷ اینچی دارد. البته بسیاری از صاحب‌نظران دستگاه‌هایی با نمایشگرهای ۵.۱ تا ۶.۹ یا حتی ۵.۳ تا ۶.۹ اینچ را هم در این دسته‌بندی قرار می‌دهند. جدا از بحث محبوبیت روز افزون فبلت‌ها، کاربران زیادی برای برقراری تماس تلفنی به تبلت‌های کوچک روی آورده‌اند و از مرز ۷ اینچ هم عبور کرده‌اند. ما به دستگاهی نیاز داریم که از قابلیت حمل آسان مناسبی برخوردار باشد و در عین حال نمایشگرش هم به اندازه کافی بزرگ باشد؛ دستگاهی که بتوانیم با آن تماس تلفنی برقرار کنیم، پیامک بزنیم و با خیال راحت در نمایشگر بزرگ آن اینترنت را زیر و رو کنیم یا حتی در آن فیلم ببینیم.

در این راهنمای خرید می‌خواهیم پنج تبلت ۷ اینچی خوش‌قیمت و خوش‌دست را به شما معرفی کنیم که می‌توانید به راحتی آن‌ها را جایگزین تلفن‌های هوشمندتان کنید. موارد ذکرشده در پایین همگی به بلندگوی مخصوص مکالمه‌ی تلفنی در بالای صفحه نمایش مجهز هستند.

هوآوی مدیاپد X1

هوآوی مدیاپد X1

هوآوی مدیاپد X1

با این‌که بیش از یک سال از عرضه‌ی «هواوی مدیاپد X1» به بازار گذشته است، به‌نظر ما این تبلت ۷ اینچی شرکت هواوی هنوز هم از بهترین و مقرون به صرفه‌ترین تبلت‌های ۷ اینچی بازار است. این محصول به لطف طراحی ظریف‌اش، هم تبلت است و هم تلفن همراه. بسیاری از شرکت‌ها با ارایه‌ی محصولاتی دو زیست، وارد این بازار جدید شده‌اند. هواوی هم با یک طراحی زیبا و برگرفته از دنیای تلفن‌های هوشمند، تبلتی ظریف خلق کرده که از نظر ظاهری به تلفن‌های هوشمند امروزی نزدیک‌تر است تا تبلت‌ها. شگفتی‌های این دستگاه تنها به طراحی دل‌فریب‌اش ختم نمی‌شود؛ این تبلت نمایشگر فوق‌العاده، دوربین‌های باکیفیت و باتری‌ای با ‌ظرفیت‌ مناسب دارد. نقد و بررسی تبلت «هوآوی مدیاپد X1»

 

خرید هواوی مدیاپد x1

‌‌‌‌‌      ‌‌

ایسوس فون‌پد ۷ مدل FE375CG

ایسوس فون‌پد FE375CG

ایسوس فون‌پد ۷ مدل FE375CG

ایسوس از اولین شرکت‌هایی بود که ایده‌ی تبلت‌های مناسب برای تماس تلفنی را در سر داشت. از همین رو، این شرکت تایوانی تمرکز خود را بر روی تبلت‌های سری «فون‌پد» قرار داد و طی سه سال اخیر ویترین فروشگاه‌ها را از فون‌پدهای خود پر کرد. این تبلت‌ها عموما نمایشگرهایی ۷ اینچی دارند و از لحاظ قیمت هم در جایگاه مناسبی قرار گرفته‌اند. فون‌پد مدل FE375CG یکی از بهترین تبلت‌های ارزان‌قیمت این شرکت در سال ۲۰۱۴ است. ایسوس در این محصول تمام تلاش خود را به کار گرفته تا همه چیز را در حالت بهینه حفظ کند. این تبلت به دو شیار سیم‌کارت مجهز است و همان‌طور که از نام‌اش بر می‌آید قابلیت مکالمه تلفنی هم دارد. نقد و بررسی تبلت «ایسوس فون‌پد ۷ مدل FE375CG»

خرید فون‌پد FE375CG

‌‌‌‌‌‌

لنوو A7-50 A3500

لنوو A7-50 A3500

لنوو A7-50 A3500

شرکت لنوو مانند شرکت ایسوس علاقه‌ی‌ زیادی به این بخش از بازار دارد. این شرکت تبلت‌های ۷ اینچی زیادی را طی دو سال اخیر روانه بازار کرده است. در این میان، لنوو مدل A7-50 A3500 از پرفروش‌ترین تبلت‌های این شرکت در چند ماه اخیر بوده است. این تبلت کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد و از لحاظ کیفیت بدنه، از جمله بهترین‌های تبلت‌های ارزان‌قیمت بازار است. از نظر مشخصات فنی، این تبلت تقریبا مشابه ایسوس فون‌پد FE375CG است. اما در نظر داشته باشید که محصول شرکت ایسوس کمی ظریف‌تر از رقیب ساخت لنوو است. از این رو، ویژگی «تلفن بودن» در سری فون‌پد ایسوس کمی پر‌‌رنگ‌تر است! نقد و بررسی تبلت «لنوو A7-50 A3500»

خرید لنوو A3500

 ‌   ‌‌

ایسر آیکانیا تب A1-713 HD

ایسر آیکانیا تب A1-713 HD

ایسر آیکانیا تب A1-713 HD

شرکت ایسر در بهار ۹۳ از دو تبلت ۷ اینچی خوش ساخت رونمایی کرد. مدل ارزان‌تر «آیکانیا تب۷ A1-713 » نام دارد. مدل بهتر و گران‌تر، پسوند HD را یدک می‌کشد و با نام «آیکانیا تب۷ A1-713 HD» شناخته می‌شود. این دو تبلت از بسیاری جهات شبیه هم هستند؛ با این حال در دو بخش نمایشگر و دوربین اصلی با هم فرق دارند. هر دوی این تبلت‌ها می‌توانند جایگزین‌های مناسبی برای تلفن هوشمندتان باشند. از مهم‌ترین فاکتورها در مورد این دو تبلت می‌توان به قیمت مناسب آن‌ها اشاره کرد. این تبلت‌ها تنها به یک شیار سیم‌کارت مجهز شده‌اند. نقد و بررسی تبلت «ایسر آیکانیا تب A1-713 HD»

خرید ایسر A713 HD

‌   ‌‌

ایسوس فون‌پد ۷ مدل FE170CG

ایسوس فون‌پد ۷ مدل FE170CG

ایسوس فون‌پد ۷ مدل FE170CG

ایسوس در سال ۲۰۱۴ دو فون‌پد ۷ اینچی را روانه بازار کرد. پیش‌تر به مدل قوی‌تر آن پرداختیم. گونه‌ی ابتدایی‌تر این تبلت، فونپد۷ مدل FE170CG است که مشخصاتی تعدیل شده و قیمتی رقابتی دارد. مشخصات فنی این تبلت آن‌قدرها هم بالا نیست؛ اما توجه داشته باشید که این ‌مورد، قیمت محصول را به شدت پایین آورده و آن را به یکی از خریدنی‌ترین تبلت‌های بازار تبدیل کرده است! این تبلت هم مثل لنوو A3500، در ماه‌های اخیر با فروش بسیار خوبی روبه‌رو شده است. در پایان لازم به یاددآوری است که در لیست کوتاه ما تنها دو تبلت ساخت ایسوس، دو سیم‌کارته هستند. نقد و بررسی تبلت «ایسوس فون‌پد ۷ مدل FE170CG»

خرید فون‌پد FE170CG

‌‌‌‌‌

Label_Compare_2

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar کامی

    سلام وقتتون بخیر. اگه ممکنه بین خرید تبلت یا فبلت راهنماییم کنین. کیفیت دوربین برام مهمه و همینطور برای مطالعه میخوام مناسب باشه. تا حداکثر ۱.۳۰۰ چه فبلت یا تبلتی پیشنهاد میدین؟

    1. Avatar هستی

      سلام به دوستان تبلت خوبی نبود دوربینش اصلا خوب نبود

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه