پورشه پانامرا با طراحی جدید معرفی شد

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

نسل دوم خودروی پورشه پانامرا (Porsche Panamera) بالاخره معرفی شد. این مدل علیرغم اینکه از مدل قبلی درازتر، عریض‌تر و بلندتر است، اما جذابیت بسیار بیشتری دارد.

به وضوح مشخص است که در طراحی آن از پورشه ۹۱۱ الهام گرفته شده است. بدنه‌ی پانمرای جدید ، کاملا از آلومینیوم ساخته شده است، اما یک سقف پانورامیک آپشنال هم برای آن در نظر گرفته شده. چراغ‌های LED عقب و جلوی خودرو به روز شده‌اند. این موضوع را به خصوص در طراحی چراغ‌های عقب می‌بینیم که به هم متصل هستند.

پانامرای جدید با سه موتور مختلف با اسب بخار ۵۵۰، ۴۴۰ و ۴۲۲ عرضه می‌شود. همه‌ی آنها از دو توربو بهره‌مند هستند. در آینده دو موتور هیبریدی هم عرضه خواهد. شد. پانامرا مدل توربو S اسب بخار ۵۷۰ دارد، اما احتمالا مدل‌های قدرتمندتری هم در راه هستند. همه‌ی مدل‌های این خودرو از گیربکس ۸ سرعته‌ی خودکار دو کلاچه با فناوری PDK استفاده می‌کنند. این خودرو به بهترین موتور مجهز شده و پورشه آن را سریع‌ترین خودروی لیموزین جهان می‌نامد.

پورشه اتاق این خودرو را با یک تجربه کاربری جدید مزین کرده که شامل دو نمایشگر ۷ اینچی جدید در هر دو طرف عقربه‌ی نشانگر دور موتور می‌شود (پورشه علاقه‌ی زیادی به عقربه‌ی نشانگر دور موتور آنالوگ دارد). همچنین در مرکز هم یک صفحه نمایش بزرگ ۱۲.۳ اینچی قرار دارد. حتی صندلی‌های عقب هم دو صفحه نمایش لمسی بهره‌مند هستند.

قیمت این خودرو در آمریکا برای پانامرا ۴S از ۹۹.۹۰۰ و برای پانمرا توربو از ۱۴۶۹۰۰ دلار شروع می‌شود.

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar فرهاد

    ba inhame zargho bargh
    Aston Martin ye chize digast
    be classic & Fashion

  2. Avatar وب ایران

    فوق العاده زیبا بود.

  3. Avatar حسن قهرمانی

    چراغ عقبش از آستون مارتین کپی شده
    آستین مارتین قشنگتره

  4. Avatar farid

    changes every thing…آلمانیا نهایت ماشین سازین.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه