اولین پوستر از قسمت جدید فیلم سریع و خشن منتشر شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
Fast And Furious

به‌تازگی اولین پوستر از قسمت هشتم مجموعه فیلم‌های « سریع و خشن » (Fast And Furious) که «سریع ۸» (Fast 8) نام دارد منتشر شده است.

جدیدترین قسمت از مجموعه فیلم‌های « سریع و خشن » قرار است در تاریخ ۲۸ فروردین سال ۹۶ اکران شود.

حتی قبل از زمانی که فیلم « سریع و خشن ۷» ساخته شود، شایعات به ساخت قسمت هشتم اشاره می‌کردند. سال گذشته هم «وین دیزل» (Vin Diesel) هنرپیشه‌ی محبوب این مجموعه فیلم‌ها که به عنوان تهیه کننده هم در پروژه‌ی ساخت فیلم حضور دارد، اعلام کرد که ماجراهای قسمت هشتم در نیویورک رخ می‌دهند. او مدتی پیش اولین پوستر رسمی این فیلم را در اینستاگرام خودش منتشر کرد و مشخص شد که «سریع ۸» در آوریل سال ۲۰۱۷ اکران خواهد شد.

در نام این فیلم عبارت New Roads Ahead هم دیده می‌شود که به احتمال زیاد به اتفاقاتی که برای شخصیت‌های این فیلم رخ می‌دهد اشاره می‌کند. حتما می‌دانید که «پل واکر» (Paul Walker) هنرپیشه‌ی محبوب این فیلم‌ها قبل از به پایان رسیدن فیلم‌برداری قسمت هفتم در یک تصادف رانندگی کشته شد. نبود واکر در این پروژه و مسیر جدیدی که شخصیت‌های فیلم در پیش گرفته‌اند، باعث شده که نام New Roads Ahead برای قسمت هشتم انتخاب شود. به احتمال زیاد در این فیلم شاهد ماجراهای کاملا جدیدی خواهیم بود.

Fast 8

اولین پوستر فیلم Fast 8

هنوز اطلاعات بیشتری درباره‌ی این فیلم منتشر نشده و نمی‌دانیم که چه شخصیت‌های جدیدی در این قسمت حضور پیدا می‌کنند. کارگردانی این فیلم را «اف. گری گری» (F. Gary Gray) به عهده دارد که فیلم‌های Straight Outta Compton، Friday، Set It Off، The Negotiator و نسخه‌ی بازسازی شده‌ی فیلم The Italian Job را کارگردانی کرده است.

جدیدترین قسمت از مجموعه فیلم‌های «سریع و خشن» قرار است در تاریخ ۲۸ فروردین سال ۹۶ اکران شود.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۷ دیدگاه
  1. alireza

    من یکی از پروپاقرص ترین و دو اتیشه ترین طرفدارن paul walker و سری فیلم های سریع و خشن هستم.من خیلی از تصادف و درگذشتن پل واکر ناراحت شدم. حتی گریه ام کردم.سریع و خشن ۸ هم خوب بود ولی اگه پل واکر هم بود بهتر میشد.صحنه های اخر سریع و خشن ۷ که وین دیزل با پل واکر مسابقه میده. یجورایی از هم خدافظی میکنن و راهشون از هم جدا میشه و پل در زیر غروب افتاب محو میشه خیلی صحنه ی احساسیه و اون اهنگ دوباره میبینمت از ویز خلیفا و چارلی پوت بر احساسی بودن صحنه اضافه میکنه به احتمال زیاد وین دیزل وقتی با برایان مسابقه میده احساساتی میشه و یاد پل واکر مرحوم میافته چون اخرایه سریع و خشن ۷ برادر پل واکر یعنی کودی واکر جاش بازی میکرده. در سریع و خشن ۹ جاستین لین{کارگردان}وجوردانا بروستر در نقش {میا تورتو} باز خواهند گشت.به احتمال زیاد شخصیت برایان اوکانر هم در سریع و خشن ۹ بر میگرده.البته پل واکر در قید حیات نیست که فیلم بازی کنه برادرش کودی واکر که شبیه پل واکر هست با کمک تصاویر و صحنه های به جا مانده از پل واکر مرحوم و کامپیوتر جای برادرش پل بازی میکنه.چون در تریلر هایی از سریع و خشن ۹ دیدم که شخصیت برایان اوکانر در فیلم حضور داره و کدی واکر رو هم دیدم. خدا کنه شخصیت برایان اوکانر در سریع و خشن ۹ حضور داشته باشه و یک بار دیگر شاهد نقش افرینی و حرفه ی او باشیم.قرار بود سریع و خشن ۹ درسال ۲۰۱۹ اکران شه ولی یکسال به تاخیر افتاد .سریع و خشن ۹ در ۱۲ اوریل ۲۰۲۰بر روی پرده ی سینما خواهد رفت .دعا کنید شخصیت برایان اوکانر در سریع و خشن ۹ حضور داشته باشه.همچنین مستند {من پل واکر هستم} به تهیه کنندگی دریک موری و به کارگردانی ادرین بویتنهوییس در تابستان اینده در دسترس علاقه مندان قرار میگیرد.پل میگفت:

    IF ONE DAY THE SPEED KILLS ME, DO NOT CRY BECAUE I WAS SMILING

    PAUL WALKER-

    اگر روزی سرعت مرا کشت گریه نکن چون من لبخند خواهم زد

    پل واکر

    من هنوز تو شوک درگذشت پل واکر هستم و هر لحظه به او فکر میکنم.به احترام پل به یاد ماندنی ۱ دقیقه سکوت کنیم.

    شادی روح پل عزیز صلوات

    پل همیشه با من خواهد بود و در قلب من جای دارد

    طرفدار دو اتیشت علیرضا

    LOVE PAUL WALKER

  2. بهنام

    ایول بابا دمشون گرم عاشق همچین فیلماییم هرچه قسمت زیاد داستان جالب و بینظیر.

  3. برسام

    به نظرم اینا سریال بسازن بهتره! چه خبره ۸ قسمت برای یک فیلم !
    من سه گانه شنیده بودم ولی ۸ گانه نه !

    1. Mr_darvishi

      هرچی قسمت ها بیشتر باشه دلیلی بر بد بودن یه فیلم نمیشه
      هری پاتر هم هشت قسمته
      به نظرت هری پاتر بده؟

      1. مصطفی

        هری پاتر که خوبه…
        سری فیلم هایی مثل جیمز باند که فکر کنم از سال ۱۹۶۴ داره فیلم میده بیرون 🙂

  4. امیررضا

    کلا سریع و خشن سری خوبی داره ولی کاش واکر هم زنده بود بازی میکرد 🙁

  5. رضا

    خیلی فیلم جالبیه امیدوارم بعد از پل واکر خوب پیش بره

  6. حميدرضاكوهكن

    من از قسمت اول این فیلم رو دارم میبینم میتونم بگم این مجموعه بهترین فیلم هیجان سرعت رانندگی با ماشین رو به انسان میده و حتی خیلی واسم دردناکه که چون قسمت هشتم مثل اینکه بر گمانه زنی هایی که دیدم در سایت قسمت آخر این مجموعه ی بی نظیر میباشد

    1. FEIZ

      نه، این قسمت قسمت اول از یه سه گانه جدیده، البته نه بی ربط به قسمت های قبل.
      خود وین دیزل در شبکه های اجتماعیش گفته.

  7. امین حمیدی

    از دیدن اسم ش هیجان و آدرنالین ترشح میشه و یه حس سرحالی در ادم بوجود میاد و دوست دارم همین الان یه جهش از روی صندلی بزنم …
    فکر نمیکنم این فیلم مانند سری های جمیزباند تکراری بشه . مجموعه ی کاملی از هیجان و سرعت و جنون توی این فیلم از قسم اول تا هفتم ش موج میزنه . بسیار مشتاق به دیدن شم . با تشکر جناب نوردوست بزرگوار از پوشش اخبار حول این حوزه

  8. مهدی

    منتظر افتضاح دیگری هستیم

    1. علی

      منظورت از افتضاح چیه به نظر من سریع و خشن بهترین فیلم هاست

    2. bijan

      خب نباش بزن شبکه دو سریال ببین.

    3. mahdi

      عمو جون تا حالا فیلم سینمیایی دیدی

    4. مصطفی

      برو کارتون ببین.
      به روحیت بیشتر میسازه 🙂

    5. ali

      افتضاح؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پر فروش ترین فیلم فیلم سال و میگی افتضاح؟؟؟؟؟؟؟ امتیازش از ۱۰ شده ۹.۷ تو میگی افتضاح؟؟؟؟؟؟ چی میگی عمو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :)))

  9. محمدb

    منتظر اکران شدنش هستم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه