پوشش خبری زنده کنفرانس مایکروسافت در گیمزکام ۲۰۱۷ (امشب ساعت ۲۳:۳۰)

۲۹ مرداد ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مایکروسافت ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه امشب اولین کنفرانس گیمزکام سال ۲۰۱۷ را برگزار می‌کند. در واقع این شرکت همانند E3 2017 اولین کنفرانس را اجرا می‌کند تا بتواند قبل از شروع رویداد اصلی نگاه‌ها را به سمت خودش جلب کند.

البته انتظار نداریم که در نمایشگاه گیمزکام بازی‌های جدیدی معرفی شوند. اکثر شرکت‌ها جدیدترین‌های خودشان را در E3 معرفی می‌کنند و همان بازی‌ها را با صحنه‌های جدیدتر به گیمزکام می‌آورند. قطعا در کنفرانس مایکروسافت هم شاهد همین روند خواهیم بود. انتظار داریم صحنه‌هایی جدیدی از بازی‌های Forza Motorsport 7، Crackdown 3 و Sea of Theives را ببینید. همچنین از آنجایی که امسال سالگرد ۲۰ سالگی مجموعه Age of Empires به حساب می‌آید، صحنه‌های جدیدی هم از نسخه بازی‌سازی شده قسمت اول این مجموعه نشان داده خواهد شد.

ایکس‌باکس وان ایکس را هم نباید فراموش کنیم. قطعا اطلاعات جدیدی از روند پیش فروش این کنسول منتشر خواهد شد. شاید هم چند باندل جدید از این کنسول بازی معرفی شود. احتمالا خبرهای بیشتری هم از طرح اجرای بازی‌های نسل اول ایکس‌باکس روی ایکس‌باکس وان هم خواهیم شنید.

با این حال دوست داریم خبری از یکسری بازی جدیدتر هم بشنویم. آیا مایکروسافت حداقل یک بازی جدید را به این رویداد می‌آورد؟ برای متوجه شدن جواب این سوالات، بهتر است ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه امشب به دیجی‌کالامگ و همین مطلب بیایید.

‌‌‌‌‌

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۰ دیدگاه
  1. Avatar ابوالفضل

    سلام.کاش میشد ماهم بخریمش

  2. Avatar ابوالفضل

    سلام.کاش میشدماهم پیش خرید بکنیم

  3. Avatar Ahmad

    ماهم میتونیم پیش خرید کنیم ؟

  4. Avatar بابک

    همه امروز یه ایکس باکس اکس سفارش میدیم

  5. Avatar امیر حسین حیدری

    پوشش ویدیویی نمیکنید حداقل لینکش رو بزارید

  6. Avatar امیر حسین حیدری

    امیرحسین نمیادد؟

  7. پوشش متنی به همراه عکس

  8. Avatar امیر حسین حیدری

    اقای نوردوست چشم اقای میرزایی دور دیدی داری از ایکس باکس تعریف تبلیغ میکنی بعدش به اقای میزایی بگید ایدی psn نمیدید لااغل من میدم تا با هم حال کنیم amir_1381_heidari

    1. در واقع در کنفرانس مایکروسافت نباید هم از سونی تعریف کنم 🙂

  9. Avatar ایلیا

    سلام
    یه سوال:
    پوشش متنی یا ویدیویی ؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه