[E3 2016] پوشش خبری زنده از کنفرانس EA‌ در نمایشگاه E3 2016

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

بر خلاف سال‌های گذشته، امسال EA اولین کنفرانس خبری نمایشگاه E3 را برگزار خواهد کرد. کنفرانسی که به نام EA Play برگزار می‌شود. قرار است کنفرانس این شرکت در ۳۰ دقیقه‌ی بامداد روز دوشنبه ۲۴ خرداد ماه شروع شود.

EA-Play-1

تنها چند ساعت تا برگزاری این کنفرانس باقی‌مانده و اکثر گیمرها خودشان را برای دیدن بازی‌های جدید این شرکت آماده می‌کنند. تا این لحظه می‌دانیم که الکترونیک آرتز قرار است بازی «میدان نبرد ۱» (Battlefield 1)  را رسما معرفی کند و به همین دلیل خودمان را برای دیدن تریلری هیجان‌انگیز از این عنوان آماده می‌کنیم. بازی میدان نبرد ۱ از همان لحظه‌ای که معرفی شد، سروصدای زیادی به راه انداخت و توانست Call of Duty: Infinite Warfare را زیر سایه‌ی خودش قرار دهد. حالا منتظر این هستیم تا ببینیم EA به چه صورت می‌خواهد بازی اکشن خودش را به دنیا معرفی کند.

Battlefield-1

درکنار میدان نبرد ۱، به احتمال زیاد اولین صحنه‌های روند بازی عنوان Mass Effect Andromeda هم به نمایش در می‌آید. چند سالی است که این بازی در دست ساخت قرار دارد و گفته شده که در اوایل سال ۲۰۱۷ راهی بازار می‌شود. به همین دلیل باید تریلری از روندبازی و قهرمان جدید این عنوان منتشر شود. خیلی دوست داریم ببینیم چه کسی به‌جای «فرمانده شپارد» (Commander Shepard) در قسمت جدید مجموعه بازی‌های Mass Effect حضور دارد. به احتمال زیاد باید شاهد معرفی یک جنگ ستارگان جدید هم باشیم. این بازی توسط «امی هنیگ» و «جید ریموند» سازندگان مجموعه بازی‌های آنچارتد و فرقه‌ی اساسین در حال ساخت است.

mass_effect_andromeda_e3_trailer_2

قطعا اولین نمایش‌های بازی Titanfall 2 هم در کنفرانس EA خواهد بود. در چند روز گذشته خبرهای مختلفی از این بازی به بیرون درز کرده و باید ببینیم که سازندگان این بازی چه چیزی را برای گیمرها در نظر گرفته‌اند. فیفا ۱۷ هم که حتما بخش مهمی از این کنفرانس را به خودش اختصاص خواهد داد. همان‌طور که می‌دانید این بازی به وسیله‌ی موتور بازی‌سازی Frostbite در حال ساخت است و امیدواریم پیشرفت‌های چشم‌گیری در آن ببینیم.

FIFA17

اینکه چند بازی مستقل هم در این کنفرانس به نمایش دربیایند، اصلا جای تعجب ندارد. سال گذشته EA عنوان Unravel را نشان داد که با استقبال خوب گیمرها مواجه شد. باید ببینیم که این شرکت امسال چه بازی مستقلی را نشان می‌ًدهد.

درکنار این بازی‌ها حتما عنوان‌هایی هم به نمایش در می‌آیند که هنوز چیزی از آن‌ها نمی‌دانیم. اینکه استودیوی Criterion Games در حال ساخت چه عنوانی است، هنوز مشخص نیست. شاید یک بازی نقش آفرینی جدید هم از سوی EA معرفی شود.  آیا Dragon Age جدید از راه می‌رسد؟ قسمت جدید مجموعه بازی‌های Need for Speed هم می‌تواند برای گیمرها هیجان‌انگیز باشد.

به هرحال همه چیز تا چند ساعت دیگر مشخص می‌شود. ‌ساعت ۳۰ دقیقه‌ی بامداد امشب به همین پست بیایید تا به صورت زنده در جریان کنفرانس EA قرار بگیرید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۶ دیدگاه
  1. Avatar سهیل تبریزی

    امیر حسین جان ممنون از پوشش خبریت مرسی

  2. Avatar جلال

    دم شما خیلی گرم

  3. Avatar امير

    دمتون گرم ، عالی بود ، فقط vidyclip haro ham upload دیگه توپ میشه ،

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه