پوشش زنده مراسم معرفی گلکسی اس ۹ (امشب ساعت ۲۰:۳۰)

۶ اسفند ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

پس از ماه‌ها شایعه و حرف و حدیث شرکت سامسونگ امشب دو گوشی گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس را معرفی خواهد کرد. جدیدترین پرچم‌دارهای این شرکت امشب ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه معرفی می‌شوند. همچنین می‌توانید این مراسم را زنده از اینستاگرام دیجی‌کالا مگ مشاهده کنید.

گوشی‌های جدید سامسونگ ویژگی‌های بسیار جذاب و هیجان‌انگیزی دارند  و گفته شده از دوربین جدیدی بهره می‌برند که دیافراگم آن تغییر می‌کند. همچنین به نظر می‌رسد که از سنسور تشخیص چهره به همراه سنسور تشخیص صورت برای این گوشی‌ استفاده شده است.

انتظار می‌رود که پرچم‌دارهای جدید سامسونگ سخت افزار بسیار خوبی هم داشته باشند و در این زمینه یکی از محصولات قوی بازار باشند.

همه چیز درباره گوشی‌ها جدیدی سامسونگ فردا شب مشخص می‌شود. فردا شب به همین جا بیاید و کنفرانس سامسونگ را زنده از دیجی‌کالا مگ دنبال کنید.

 

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۸ دیدگاه
  1. كيانوت

    مهر میخرمش????????

  2. سینا

    با سلام چگونه می توان مراسم را به صورت زنده مشاهده نمود؟

  3. ///mahdispd

    ستاره که نه کهکشان جدید داره میاد

  4. مهدی

    سلام
    رونمایی به صورت آنلاینه یا لحظه به لحظه موارد مهم رو در سایت میگید؟

  5. محسن

    قند تو دل عاشقان سینه چاک گوشی ۱۰۰۰ دلاری سامسونگ آب شده

  6. احمد

    سلام
    گوشیهای سامسونگ همیشه از لحاظ قدرت و صفحه نمایش و دوربین عالی بودن.برای من جذابترین مشخصه اینه که سامسونگ مدت بروزرسانی سیستم عامل گوشیشو بطور واضح اعلام کنه و مدت این بروزرسانی رو افزایش بده.الان سری اس و نوت قیمت بالایی دارن ولی واقعا بعد چند وقت از لحاظ بروزرسانی فراموش میشن یا بسیار دیر آپدیت میشن که برای یه کاربر که گوشی اول یه برند رو میخره بسیار ناامید کنندس.نمیدونم چرا برندای اندرویدی اصلا نمیخوان تو این زمینه پیشرفت کنن بااین که این یه نقطه ضعف بزرگ و واضح هست.امیدوارم سامسونگ قول بروزرسانی طولانی تر و سریعتر رو حداقل برای سری اس و نوت تو مراسم معرفی بده.

    1. آریان

      داد

    2. نیما

      با سلام

      درسته این مساله ای که ذکر شد، من الان اس ۸ پلاس دارم، هنوز اپدیت ۸ نیومده. نوت ۴ داشتم، اندروید ۵ دیر اومد.
      اما علت اصلیش من فکر میکنم تنوع سخت افزارهایی هست که از اندروید استفاده میکنن.
      مثلا اپل برای ایفون و آیپد و سیستم عامل مک، سریع آپدیت رو میده، چون یه سخت افزار مشخص هست که تنوعی نداره. اما اندرویدی ها تنوع بالا دارن و سیستم عامل جدید روی سخت افزارهای قبلی باید تست بشه.
      مثل ویندوز که میگن هنگ میکنه، اما سیستم عامل مک روی لپتاپ مشخصا درست کار میکنه.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه