پوکمون گو و کلش رویال سال گذشته ۱ میلیارد دلار درآمد داشته‌اند

۲ اسفند ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

نینتندو امسال نه تنها توانسته با بازی‌ها و کنسول جدید خود رکوردهایی بزرگ در صنعت بازی را به اسم خود ثبت کند، بلکه در بازی‌های موبایل خود هم به موفقیت‌های بزرگی رسیده است. این شرکت بزرگ ژاپنی با بازی‌های موبایل خود پول بزرگی به جیب زده است. در حالی که تصور می‌شد شاید «سوپر ماریو» موبایل یا بازی جدید Animal Crossing درآمد بیشتری برای نینتندو داشته باشند تا یک بازی نقش‌آفرینی تاکتیکی، ولی موفق‌ترین بازی موبایل نینتندو Fire Emblem Heroes است.

بازی Fire Emblem Heroes که سال گذشته عرضه شده، توانسته است برای نینتندو درآمدی ۲۹۵ میلیون دلاری داشته باشد.

بر اساس اطلاعاتی که موسسه‌ی آماری SensorTower منتشر کرده است، بازی Fire Emblem Heroes که سال گذشته عرضه شده، توانسته است برای نینتندو درآمدی ۲۹۵ میلیون دلاری داشته باشد. این رقم پنج برابر درآمدی است که Super Mario Run برای نینتندو در سال اول عرضه‌ی خود داشته است.

البته بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که پرداخت‌های درون برنامه‌ای Super Mario Run و Fire Emblem Heroes بسیار با هم فرق می‌کنند. سوپر ماریو ران یک پرداخت درون برنامه‌ای ۱۰ دلاری دارد که تمام مراحل را آزاد می‌کند، در حالی که Fire Emblem Heroes مثل دیگر بازی‌های موبایل بسته‌های می‌فروشد که در آن در آیتم‌های نامشخصی قرار دارند.

همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، بازی‌های «پوکمون گو» (Pokemon GO) و «کلش رویال» (Clash Royale) پردرآمدترین بازی‌های موبایل سال گذشته بوده‌اند. این دو بازی در سال گذشته به ترتیب ۱.۱ میلیارد دلار و ۹۶۷ میلیون دلار درآمد داشته‌اند.

منبع: Phone Arena

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar amin.devilboy4

    مردمممممم چه پولایی خرج میکنن

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه