پیام‌رسان اندروید به‌زودی از طریق وب هم در دسترس خواهد بود

۲۱ بهمن ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
پیام‌رسان اندروید

یکی از ترندهای بازار این است که اپلیکیشن‌ها پیام‌رسان مختلف یک نسخه وب هم داشته باشند. به طور مثال وایبر، تلگرام و واتس‌اپ یک نسخه وب و دسکتاپ هم دارند. در واقع کاربران اگر این برنامه‌ها را نداشته باشند، به راحتی می‌توانند با مرورگر اینترنتی خودشان روی هر دستگاهی به پیام‌های‌شان دسترسی پیدا کنند. حالا به نظر می‌رسد که شرکت گوگل هم تصمیم گرفته نسخه وب پیام‌رسان اندروید (Android Massages) را در اختیار کاربران قرار دهد.

اگر با برنامه پیام‌رسان اندروید آشنایی ندارید باید به این موضوع اشاره کنیم که این برنامه را می‌توانید به صورت پیش‌فرض روی گوشی‌های اندرویدی خودتان نصب کنید و برای ارسال SMS و MMS از آن استفاده کنید. حالا اگر نسخه وب این برنامه هم ساخته شود، کاربران می‌توانند به صورت آنلاین به پیام‌های کوتاه خودشان دسترسی داشته باشند و حتی پیام‌های کوتاه را به صورت آنلاین برای هم ارسال کنند.

البته این خبر هنوز تایید نشده، اما بعید نیست که واقعا شرکت گوگل قصد داشته باشد چنین کاری انجام دهد. لازم به ذکر است که سرویس iMassage آیفون هم به همین صورت کار می‌کند. شاید این اقدام گوگل را بتوانیم رقابتی با سرویس اپل بنامیم.

منبع: androidpolice

‌‌‌‌

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه