پیشنهاد شما به مرجان برای خرید گوشی چیه ؟

۱ دی ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه
پیشنهاد شما چیه

امروزه خرید کردن دراین ترافیک سنگین، کاری بسیار وقت‌گیر است، مخصوصا برای افرادی که شاغل هستند و کسانی که وقت آزاد برای گشتن در پاساژ و بازار را ندارند. هر شخصی قبل از خرید ترجیح می‌دهد تا اطلاعاتی در مورد کالای مورد نظرش داشته باشد. علاوه بر اطلاعات، شنیدن و پرس و جو از فروشنده یا اشخاص دیگری که تجربه‌ی استفاده از کالای مشابه را دارند، باعث می‌شود تا خرید بهتر و مناسب‌تری داشته باشیم. اما مسلما همه‌ی ما وقت پرس و جو از افراد دیگر و فروشندگان را نخواهیم داشت، بعلاوه پیدا کردن جامعه‌ی آماری زیادی که به ما پیشنهاد خرید بدهند بسیار دشوار خواهد بود.

همه‌ی این موارد باعث شد که ما در اینستاگرام دیجی کالا مگ به فکر برگزاری مطلبی به عنوان (پیشنهاد شما چیه؟) بیفتیم. در دور اول پیشنهاد شما چیه، از شما خواستیم تا پیشنهادهای خود را به مرجان برای خرید گوشی با ذکر دلیل بنویسید. برای یادآوری ویدیویی که در تاریخ ۲۳ اسفند ۹۶ در اینستاگرام دیجی کالا مگ منتشر کردیم را دوباره می‌بینیم. در ادامه با ما همراه باشید تا ببینیم کاربران چه گوشی‌ای به مرجان پیشنهاد دادند و پیشنهاد کارشناس دیجی کالا به مرجان را بدانیم.

اعلام نتایج پیشنهادهای کاربران به مرجان برای خرید گوشی در اینستاگرام دیجی کالا مگ:

۱. هواوی Mate 10
۲. سامسونگ گلکسی S7 Edge
۳. سامسونگ گلکسی A8 پلاس
۴. سامسونگ گلکسی A8

پیشنهاد کارشناس دیجی کالا برای خرید گوشی به مرجان:

پیشنهاد به مرجان از آنجایی که زیاد به مسافرت می‌رود، باید یک گوشی مقاوم باشد که باتری پرظرفیتی هم داشته باشد، البته مشکل باتری رو هم می­‌تواند با یک پاوربانک به راحتی حل کند. خواندن کتاب و دیدن فیلم نیازمند نمایشگری است که سایز بزرگ را در کنار رزولوشن نه چندان بالا داشته باشد. داشتن رزولوشن بالا باعث می­‌شود که باتری زیادی هنگام دیدن فیلم یا خواندن کتاب مصرف شود.

اگر بجای مرجان بودم، حتما از یک سیم‌­کارت استفاده می­‌کردم تا درصد استفاده از باتری گوشی پایین بیاید؛ هم‌چنین دو سیم­‌کارت بودن گوشی که مرجان قصد خریدش را دارد، باعث می‌­شود تا نتواند، هیچ­‌کدام از آیفون­‌ها را انتخاب کند. در کنار این مورد، احتمالا نیاز خواهد داشت از یک کارت حافظه­‌ی جانبی در کنار حافظه‌­ی اصلی گوشی استفاده کند، که دوباره وی را به سمت خرید یک گوشی با سیستم­‌عامل اندروید هدایت می­‌کند. حالا باید دید برای مرجان کدام نیازها مهم­‌تر هستند تا بتوان پیشنهاد دقیق­‌تری به وی داد.

۱. گوشی موبایل کاترپیلار مدل S41 : پیشنهاد من در صورتی که باتری و بدنه­‌ی مقاوم در مقایسه با دوربین و زیبایی مهم­‌تر هستند، گوشی جدید S41 کاترپیلار است. گوشی CAT S41 با یک باتری ۵۰۰۰ میلی­ آمپرساعتی، بدنه­‌ای که در مقابل هر تهدید طبیعی مقاومت دارد، می‌­تواند یکی از گزینه­‌های مناسب برای مرجان باشد.

راهنمای خرید گوشی

۲. گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S7 Edge : اما اگر دوربین، نمایشگر بزرگ و هم‌چنین وضعیت ظاهری برای وی اهمیت بیشتری دارد، می­‌تواند Samsung Galaxy S7 Edge را در کنار یک پاوربانک بخرد. گوشی Samsung Galaxy S7 Edge علاوه بر بسیاری از قابلیت­‌های مدنظر مرجان، نمایشگر و دوربینی دارد که دو نیاز از نیاز­های اساسی مرجان را پوشش می‌­دهد.

راهنمای خرید

۳. گوشی موبایل نوکیا ۸ : در کنار این پیشنهادهای جذاب؛ به وی پیشنهاد می‌­کنم که حتما گوشی Nokia 8 را در گوشه­‌ی ذهن­ش داشته باشد تا اگر دو گوشی قبلی نظرش را جلب نکردند؛ حتما این گوشی را بخرد. گوشی نوکیا ۸، نمایشگر و سخت­‌افزار مناسب مرجان، دوربین و باتری قابل­‌قبول و هم‌چنین ظاهری زیبا و البته مقاوم دارد. شاید نباید ذکر کنم، اما هر سه گوشی پیشنهادی من، از دو سیم­‌کارت و کارت­‌حافظه‌­ی جانبی پشتیبانی می­‌کنند که از نیاز­های اولیه مرجان هستند.

راهنمای خرید مو

در انتها بهترین گزینه برای مرجان را گوشی Samsung Galaxy S7 Edge می­‌دانم؛ چرا که در مجموع تمام موارد درخواستی وی را پوشش می­‌دهد. از آنجایی که مرجان یک خانم جوان است؛ حتما پیشنهاد می­‌کنم رنگ آبی یا طلایی این گوشی را بخرد.

دیدگاه شما

۹ دیدگاه
  1. Avatar دالار ۱۵ تومنی

    بهترین انتخواب نوکیا گردو شکن خاکی محصول

    ۱۹۷۰ کشور دمپایی لا انگشتی از شرکت تشتک

    سازی بندر کالباس خیار

  2. Avatar امیرحسین

    بهتره بری ایفون بخری چون هم بهتره هم کارتو تا چند سالی برخلاف گوشی های اندروید راه میندازه و مثل اندروید مسخره بازی نداره یعنی اگر اپدیت ios 11 براش میاد برای گوشی ۵s که گوشی قدیمیشه میاد نه مثل اندروید که اگر شما samsung s9 هم داشته باشید فوقش دو تا اپدیت بیاد.و حتی ایفون بخاطر نرم افزار رونی که داره سرعت بعد مدت طولانی پایین نمیاد.برخلاف اندروید سخت افزارشم عالیه و با تراشه ی A و رم ۱ به بالا همه کار های و بازی ها رو انجام میده.من الان ۶plus دارم و مثل ایینه اسفالت ۸ رو بدون لگ باز میکنه حتی بازی های AR هم باز میکنه(واقعیت افزوده)ولی اندروید هیچ کدوم از این ویژگی هارو نداره. هر رم ایفون برابر ۳ گیگ رم اندرویده.اسپیکرش از قدیم الایام عالی و همیشه بیشتر از اندروید بوده.

  3. Avatar وحید

    گوشی انتخابی از نظر کارایی و امکانات گوشی مناسب و برگزیده ای هست اما از نظر اقتصادی نه. به گفته خیلی از کسانی که این مدل گوشی رو استفاده کرده اند امکان شکستن صفحه نمایش اون به خاطر اج بودن خیلی زیاده و قیمت اون هم البته زیاد که در حین مسافرت هم امکان ضربه خوردن اون بیشتر میشه.

  4. Avatar امیر سیادت

    به نظر من نوکیا ۸ با وجود حاشیه های زیاد یکی از بدترین انتخابها برای این پادکست میتونه باشه

  5. Avatar فرهام

    حالا پیشنهاد گوشی واسه اقایون باشه..اینجوری جواب میدین:))

  6. Avatar محمد

    منم پیشتهادم لومیا ۹۳۰ هستش بهتر از همشون

  7. Avatar vahid

    من دقیقا مرجان هستم ولی از نوع آقاش
    خیلی دنبال گوشی بودم . باطری زیاد . دوربین خوب . دو سیم کارت . حافظه جانبی . صفحه سوپر امولد و بعد از کلی گشتن به سامسونگ a9 plus رسیدم و الان یک ساله دارمش . میتونم بگم گوشی از این کاملتر وجود نداره

    ۶ اینچ سوپر امولد
    دو سیم کارت و جای حافظه جدا
    حسگر اثر انگشت
    دوربین ۱۶ با فلش
    رم ۴ گیگ
    باطری ۵۰۰۰ فوق العاده

  8. Avatar علی فراهانی

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت دیجی کالایی های عزیز
    به نظر من سامسونگ اس سون ادج بهترین گزینس
    با اینکه پرچمدار سال های قبل سامسونگه ولی هنوز در حد یه پرچمداره چون که پیشرفت تکنولوژی دیگه در حدی نیست که یه چیز خیلی بزرگی رو نسبت به سال گذشته وارد بازار کنن
    بسیار هم زیباس و دوربین و صفحه نمایش مناسبی داره

  9. Avatar آقا مجتبی

    هیچکدوم
    برید جی ال ایکس آریا ۱ بخرید هم بزرگه و هم ظرفیت باتریش زیاده
    در ضمن از تولید ملی ( مونتاژ یا … اسمشو هرچی دوس دارین بذارین ) هم حمایت می کنین

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه