پیشنهاد شگفت‌انگیز گوگل

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گوگل برای اینکه کاربران بیشتری را به استفاده از سرویس‌های Google Play Music و Youtube Red تشویق کند، پیشنهادهای مختلفی می‌دهد. یکی از این پیشنهادها ۹۰ روز اشتراک به قیمت ۱ دلار بود. به‌تازگی این شرکت پیشنهادهای خودش را هیجان‌انگیزتر کرده و افرادی که به‌تازگی به جمع کاربران این سرویس‌ها بپیوندند می‌توانند از آن استفاده کنند.

گوگل اعلام کرد که کاربران جدیدی که بخواهند از سرویس‌های یوتیوب رد و گوگل پلی موزیک استفاده کنند، با پرداخت ۹.۹۹ دلار می‌توانند چهار ماه اشتراک رایگان دریافت کنند.

در این پیشنهاد جدید به افرادی که برای اولین‌بار حق اشتراک این سرویس‌ها را خریده‌اند، چهار ماه اکانت رایگان داده می‌شود. کاربران می‌توانستند اکانت یک ماهه‌ی این سرویس‌ها را با قیمت ۹.۹۹ دلار خریداری کنند که در حال حاضر کاربران جدید با پرداخت یک ماه هزینه‌ اشتراک، می‌توانند چهار ماه از آن استفاده کنند.

در طول سال گذشته این چندمین‌بار است که گوگل چنین پیشنهادی را به کاربران می‌دهد تا از این سرویس موسیقی یا پخش ویدیو استفاده کنند. این شرکت در سال ۲۰۱۴ با خرید سرویس پخش موسیقی Songza سعی کرد با سرویس‌های پخش موسیقی دیگری مانند Spotify‌ رقابت کند.

اگر از سرویس‌های گوگل پلی موزیک یا یوتیوب رد استفاده نمی‌کنید، الان بهترین زمان برای خرید اشتراک این سرویس‌ها است. با کمترین هزینه‌ی ممکن می‌توانید بیشترین استفاده را از این سرویس‌ها ببرید. لازم به ذکر است که در سرویس‌های گوگل پلی موزیک و یوتیوب رد هیچ‌گونه تبلیغاتی پخش نمی‌شود.

منبع: The Verge

‌‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه