اگه قراره این هفته فقط یه چیز بخرید، آسیاب قهوه پرانی بخرید

۱ دی ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه

این بار آسیاب قهوه پرانی کد ۵۰۰ میهمان کارشناس‌های دیجی‌کالا بود و طرفداران خیلی زیادی هم داشت. هر کس از زاویه خاص خودش به این کالا علاقه‌مند شده بود. با هم حرف‌هایشان را می‌خوانیم.

صبا سعادت‌جو

خسته و کوفته از سر کار میاید خونه؛ هوس یه نوشیدنی که خستگی کل روز رو بشوره و ببره تو سرتونه. قهوه! یه فنجون قهوه‌ی داغ که عطر و طعمش هوش از سرتون ببره. حالا واسه آماده کردنش دو تا راه دارید؛ اولین و ساده‌ترین راه این که از پودر قهوه فوری استفاده کنید. یه فنجون آب جوش، یه بسته قهوه فوری، یه قاشق و تمام. دو این که خودتون دونه‌های قهوه‌رو آسیاب کنید و خودتون خالق قهوه‌تون باشید. تصور کنید دونه‌های قهوه‌ای و خوش‌بو رو ریختید تو آسیاب قهوه دستی پرانی، با دسته‌ی فلزی چرخ‌دنده‌رو می‌چرخونین تا تازه‌ترین و بهترین قهوه رو برای خودتون آماده کنین. بوی قهوه تمام خونه‌رو پر کرده و خستگی ذره ذره از وجودتون میره. انتخاب با خودتونه.

فهیمه تفرشی

ما آدم‌ها انقدر چیزها رو تحریف می‌کنیم که اصلش فراموش می‌شه. پنیر رو بسته‌ای می‌خریم، کشک رو تو شیشه و قهوه و نسکافه رو تو این بسته‌های کوچیک آماده. ولی من دوست دارم خیلی چیزها رو به شکل اصیلش امتحان کنم. یکیش همین قهوه است. دونه‌های قهوه که انقدر مهربونند و انقدر حال ما رو خوب می‌کنند، باید با مهربونی و صبر و حوصله آماده بشن. اونا سزاوار اینن که به بهترین شکل برن تو فنجون! حس درست کردن قهوه فرانسه با ریختن دونه‌های خوش‌عطر قهوه و آسیاب‌کردنشون، درست مثل گوش دادن موزیک از گرامافونه. همون‌قدر کمی دنگ و فنگ‌دار و همون‌قدر دلچسب و خوب. این آسیاب قهوه‌های خوشگل حتی برای دکورم جذابن.

اکرم شایگانی

وقتی به کتاب‌فروشی‌های میدان انقلاب سر می‌زنم بخشی از مسیر رو پیاده برمی‌گردم. یه جایی وسط فکر و خیال‌ها، سروصدای خیابون، دادزدن‌های دلار، یورو، ارز متوجه بوی خوش قهوه‌‌ای می‌شم که تو هوا پیچیده. بویی که آدمو از وسط خیابون میبره پشت میز کافه یا تو یه جمع دوستانه یا حتی روی مبلی که بعضی وقتا آخر شب موقع استراحت می‌شینی روش و یه قهوه‌ی گرم می‌خوری. گرچه تو این دنیای مدرن سرعت همیشه در اولویته ولی هیچ وقت نسکافه‌های آماده نمی‌تونن جای طعم اصیل و لذت‌بخش قهوه‌ای که تازه آسیاب‌شده رو بگیرن. شاید به نظر آسیاب کردن قهوه کار سختی بیاد ولی دستگاه‌های آسیاب این کارو راحت کردن. در این مورد آسیاب قهوه پرانی یک گزینه‌ی مناسب به نظر می‌رسه. با انتخاب این آسیاب قهوه خیلی راحت میشه یه فنجون آرامش برای خودمون و عزیزانمون آماده کنیم.

سعید عبادی

همیشه فکر می­کردم برای نوشیدن یک قهوه­ی دمی خوب حتما باید به کافه برم؛ همیشه هم از این بابت که پول زیادی برای یک فنجان قهوه می­دادم، خودم را ملامت می­کردم. البته که لذت خوردن قهوه هم با داغی که بابت پولش روی دلم می­گذاشت از بین می­رفت. بعد از کلی کلنجار رفتن با خودم تصمیم گرفتم در مورد دم کردن قهوه توی اینترنت جستجو کنم. به این نتیجه رسیدم که اولین چیزی که برای دم کردن یک قهوه­ی خوب نیاز دارم، آسیاب قهوه است. اول فکر می­کردم باید کلی پول برای خریدن این دستگاه خرج کنم؛ اما با کمی جستجو به این محصول رسیدم که علاوه بر قیمت پایین، کیفیت قابل­قبول و کارایی خوبی داشت. شاید هفته­ای یکبار از آن بیشتر استفاده نکنم؛ اما همین چیزی است که نیاز من را برطرف می­کند.

شیما رستمی

راستش من خودم اصلا اهل قهوه نیستم ولی کارایی این دستگاه قهوه‌ساب خیلی برام جالبه! همیشه وقتی که تو خونمون دونه‌های قهوه رو می‌بینم دوس دارم یواشکی برشون دارم و بریزمشون تو این دستگاه و خوردشون کنم. یه حس خوبی بهم می‌ده. به غیر از حس خوبی که خردشدن قهوه‌ها بهم می‌ده، بویی که از دونه‌های قهوه‌ی پودرشده بیرون می‌زنه با روح و روانم به معنای واقعی بازی می‌کنه. با این که من خیلی از قهوه‌ها و نوع دم‌کردنشون و این چیزا سر در نمیارم ولی می‌تونم تشخیص بدم که آسیاب قهوه پرانی خیلی توی پودرکردن قهوه قوی عمل می‌کنه. مدت‌زمانی که قهوه به صورت کامل پودره پودر می‌شه خیلی کمه و توی وقت صرفه‌جویی می‌کنه. کلا می‌تونم اینو بگم که حتی اگه یه نفر قهوه‌خور توی خونه دارین، می‌تونین این وسیله رو بخرین و همگی باهاش سرگرم بشین و اون شخص قهوه‌خور از مزیت واقعیش استفاده کنه!

احمدرضا غفاری

چند وقت قبل عکسی رو می‌دیدم که با این محصول دوباره یادش افتادم. یه خونه که صاحبش گوشه‌ای از اون رو به حالت کافه درآورده بود و توی اون قسمت برای خانواده خودش قهوه و کیک و آبمیوه سرو می‌کرد. دکوراسیون جالبی که چیده بود، کاملا حس کافه رو القا می‌کرد. اولش این ایده برای من که دوست داشتم توی کافه قهوه بنوشم قابل درک نبود. حس می‌کردم کلی زحمت باید بکشی و وقت بگذاری تا قهوه رو آسیاب و دم کنی. اما وقتی بیشتر فکر کردم دیدم برای افرادی مثل من که وقت کمی برای رفتن به کافه دارن یا زمانی از سرکار برمی‌گردن که شاید اصلاً کافه باز نباشه، یه آسیاب قهوه می‌تونه خیلی کارامد باشه. ممکنه کمی سخت یا زمان‌بر به نظر برسه اما ارزششو داره. شاید هر روز از این دستگاه استفاده نکنم ولی لذت آسیاب کردن قهوه رو به هزینه و وقتش ترجیح میدم. پس باریستا (قهوه‌چی) خودتون باشید!

مهسا گنجی

وقتی حرف قهوه وسط باشد، اصلا لازم نیست کار به تست کردن و نوشیدن آن برسد که بتوان لذتش را چشید. اول از همه اسمش با شما کاری می‌کند که بدون لحظه‌ای درنگ عطر بی‌نظیرش به مشامتان برسد و می‌تواند کار را تا آنجایی پیش ببرد که دلتان برای نوشیدن یک فنجان از قهوه‌ی موردعلاقه‌تان ضعف برود. هرقدر هم که قهوه فوری کارتان را راه بیندازد، کافیست لحظه‌ای صدای سابیده شدن دانه‌های قهوه و سمفونی هیجان‌انگیز قل‌قل آن روی چراغ را به خاطر بیاورید تا دیگر مقاومتتان در هم بشکند و دلتان برای طعم ناب قهوه‌ی دم کشیده برود. ممکن است تنها سخت و وقت‌گیر بودن آسیاب‌کردن قهوه کمی دودلتان کند که آن هم با آسیاب قهوه پرانی به کاری ساده و خوشایند تبدیل می‌شود. با همه‌ی این حرف‌ها حتی اگر مهمان کردن خودتان به درست کردن قهوه‌ی دم کشیده‌ کمی زمان هم بخواهد، قطعا شما و عزیزانتان استحقاقش را دارید.

زهرا چگینی

بوی قهوه همیشه حس خوبی بهمون میده. ولی اگه دونه‌های خوشگل قهوه رو خودمون آسیاب کنیم قطعا بیشتر ازش لذت می‌بریم. حتی این کار بهداشتی‌تر هم هست. فقط کافیه یه آسیاب قهوه دستی خونگی داشته باشیم و تو کمترین زمان قهوه رو پودر کنیم. وقتی تو سایت داشتم چرخ میزدم، به آسیاب قهوه پرانی برخوردم. طراحی خوشگلی داشت. جنسش از چوب بود و یک دسته فلزی محکم داشت. فقط کافیه مخزن رو پر از دونه‌های قهوه کنید و دسته رو بچرخونید. پودر صاف و یک‌دستی براتون آماده می‌کنه. تا حالا کالاهای مشابه این زیاد دیده بودم ولی جنس چوبی اون بود که توجهمو به سمت خودش جلب کرد.

نسیم طاهریان

اگر از افرادی هستید که به دقت حساب خرج کردتان را بررسی می کنید این کالا را به شما پیشنهاد می‌کنم. از آنجا که اکثر دستگاه‌های قهوه ساز فاقد آسیاب قهوه هستند و اضافه شدن آپشن آسیاب روی این نوع دستگاه‌ها قیمت آنها را افزایش می‌دهد، خرید یک دستگاه آسیاب قهوه خیلی به‌صرفه است. به‌نظر من این آسیاب ظاهر خیلی زیبایی دارد و حتی می‌توان از آن به عنوان یک وسیله دکوری هم استفاده کرد. ولی همیشه در مورد قهوه یک چیز را به خاطر داشته باشید که دما تاثیر زیادی در طعم قهوه دارد.

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه