اگه قراره این هفته فقط یه چیز بخرید، سنگ خنک‌کننده بخرید

۱ دی ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
سنگ خنک‌کننده

لوازم پذیرایی آنقدر تنوع دارند که هرچقدر هم به دنبال چیز‌های جدید و جالب باشید، باز هم صدها ایده دیگر برای جالب‌تر و دلچسب‌تر کردن این‌کار وجود دارد. اگر می‌خواهید در شیوه سرو نوشیدنی‌های خود و مهمانانتان تغییر ایجاد کنید، ادامه این مطلب را بخوانید. این محصول «تاشِو» سنگ‌های منظم کوچکی هستند که به نام «سنگ خنک کننده» آن را می‌شناسند. این سنگ‌های بامزه درست شبیه به تکه‌های یخ هستند و بهتر است آن‌ها را در یخچال یا فریزر نگهداری کنید. این که چه‌طور می‌شود سنگی که از اعماق زمین با آتش‌فشان‌ها به دست ما رسیده، تبدیل به ابزاری شود برای خنک نگه‌داشتن نوشیدنی هم از عجایب است! با ما همراه باشید.

‌‌

فریدون قنبرنژاد

وقتی این محصول رو برای اولین بار دیدم اصلاً فکر نمی‌کردم چنین چیزی وجود داشته باشه! ولی خب مثل‌اینکه وجود داره و خیلی هم می‌تونه کاربردی باشه. یکی از چیزهایی که همیشه من رو در زمان نوشیدن یک نوشیدنی خنک آزار داده، روی سطح آمدن یخ بوده، اما حالا انگار می‌شه با استفاده از این سنگ‌های خنک‌کننده با فکری آروم‌تر از نوشیدنی‌ها لذت ببرم. در نگاه اول هم شاید این سنگ‌ها کمی زمخت به نظر برسن، ولی به نظر من کاربردشون از ظاهرشون مهم‌تره و در هر صورت وقتی سنگ‌ها در کف لیوان غرق بشن، خیلی تو دید من نخواهند بود.

شیما رستمی

واقعا برام جالب و باورنکردنی بود که چنتا دونه سنگ مکعب شکل رو بریزم توی آب‌خوردن و سرد بمونه! هیچ‌وقت تا الان همچین چیزی رو ندیده بودم. انقد ذوق‌زده شدم که این کالا رو به همه معرفی کردم. دوستام، خونواده‌م آشناها حتی به همسایه‌ها! بابامو متقاعد کردم چنتا بخره و تو خونه داشته باشیم. واسه مامانم کلی تعریف کردم که چقد می‌تونه جالب باشه! خودم خریدمش و یکی از سنگای بسته‌ رو گذاشتم تو لیوان آبی که می‌خواستم بخورم، مدت‌ها بهش خیره شدم و کلی از قصد به خودم تشنگی دادم و صبر کردم که فقط ببینم چجوری می‌شه که آب رو سرد نگه داره! و واقعا آب سرد موند! خیلی جالبه برام. هنوز از این‌که همچین چیزی رو کشف کردم کلی ذوق‌زدم!

صبا سعادت‌جو

اولین عکس‌العمل آدما بعد از دیدن سنگ‌های خنک‌کننده‌ی تاشو خیلی خوبه؛ «اینا دیگه چیه؟!»‌،‌ «مگه داریم؟ مگه میشه؟!»، خود من گفتم:« اینا چیه؟ چه جالبن!». حتما براتون سواله که این «سنگ‌ها» واقعا چی هستن و کارشون چیه. بهتون میگم؛ این سنگ‌ها ترکیبی از گرانیت و مرمر هستن که باید تو یخچال بذارینشون تا خنک شن و دمای آب رو خنک نگه دارند. یعنی تو این تابستون که مثل جهنم گرمه، اگه یه نوشیدنی خنک و یخ رو برای خودتون آماده کنین و چند تا از این سنگ‌های مکعبی بامزه رو بندازین توش، نوشیدنی‌تون گرم نمی‌شه! حتی خودمون این کالای لوکس رو تست کردیم و با کمال تعجب بعد از چند دقیقه احساس کردیم آب یکی دو درجه خنک‌تر هم شد!

زهرا چگینی

لذت نوشیدن شربت و نوشابه تو گرمای تابستون به خنک بودن اونه. یه لیوان نوشابه و چندتا قالب یخ همیشه بهترین لحظات رو برام به همراه داشته. ولی وجود یخ توی نوشابه خیلی آزاردهنده‌س. همین که دو دقیقه گذشت، شروع به آب شدن می‌کنه و طعم نوشیدنی رو تغییر می‌ده. با دیدن این محصول خیلی هیجان زده شدم و تصمیم گرفتم که امتحانش کنم. برای چند ساعت تکه سنگ‌هارو داخل یخچال گذاشتم و بعد داخل لیوان انداختم. برای مدت ۳۰ دقیقه نوشیدنی کاملا خنک بود. طعم و رنگش هم هیچ تغییری نکرد. حتی دیگه اثری از املاح شناور ناشی از آب شدن یخ داخل لیوانم نبود و این یعنی یه حس عالی.

 

شما برای خنک نگه‌داشتن نوشیدنی در هوای معمولی جز یخ چه پیشنهادی دارید؟

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۵ دیدگاه
  1. وحید

    سلام تموم شده که در دیجی کالا دیگه موجود نیست از این سنگ ها؟؟ من می‌خوام بخرم چیکار کنم حالا

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه