اگه قراره این هفته فقط یه چیز بخرید، «میز کامپیوتر محیط آرا» بخرید

۳۰ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

اینکه ما تصمیم گرفته‌ایم در سال جدید به سمت معرفی کالاهای خاص برویم، از همین اولین پیشنهاد سال ۱۳۹۶ مشخص است. میز کامپیوتر محیط آرا مدل Brody 5140N-0101 از آن دست کالاهایی است که ممکن است در نگاه اول بی‌مصرف به نظر بیاید، اما با گذر زمان متوجه می‌شوید که وجود چنین میز خوبی در تمام خانه‌ها لازم است. پس لطفا این یادداشت را تا انتها بخوانید!

خرید محصول از دیجی‌کالا

‌‌

Bahara-SadeghiZamir

بهارک صادقی ضمیر

من بهش می‌گم میز همه‌فن‌حریف! چرا؟ فقط کافی است نگاهی به آن بیندازید تا حرف من را تائید کنید. اگر برای خرید میز کامپیوتر به دنبال زیبایی و تنوع رنگ هستید، اگر دوام و استحکام در نظرتان حرف اول را می‌زند، اگر جمع‌وجوربودن و در عین حال جاداربودن برایتان اهمیت دارد، اگر می‌خواهید گاهی اوقات میزتان را جمع کنید و زیر تخت بگذارید، اگر می‌خواهید با خرید یک میز صاحب سه میز (میز کار، میز تحریر، میز کامپیوتر) شوید یا حتی اگر می‌خواهید پا فراتر بگذارید و با خرید یک میز صاحب تمام آنچه گفته شد شوید، بهترین انتخاب میز کامپیوتر محیط آرا مدل Brody 5140N-0101 است. سری به سایت دیجی‌کالا بزنید و مشخصات این کالا را مطالعه کنید. پیشنهاد می‌کنم حتما نظر کاربرها را هم بخوانید. مطمئنا با من هم‌عقیده خواهید شد.

 

Mohammad-Sammak

محمد سماک

استفاده از کامپیوترهای دسکتاپ بدون وجود یک میز خوب غیرممکن است. به غیر از این کامپیوترها که به دلیل جدا بودن ماوس، کیبورد و مانیتور به فضای اضافه‌ای نیاز دارند، کارکردن با لپ‌تاپ‌های مدرن امروزی هم روی یک میز کار راحت‌تر است. قبول دارم که استفاده از لپ‌تاپ در حالت درازکش با هیچ حالت دیگری قابل قیاس نیست؛ اما بالاخره زمانی هم فرا می‌رسد که به دلیل درد عضلات کمر و گردن مجبور شوید از این حالت درآیید. در چنین شرایطی نمی‌توان به چیزی غیر از یک میز و صندلی خوب فکر کرد. میز کامپیوتر محیط‌ آرا مدل Brody 5140N-0101 تمام قابلیت‌های مورد نیاز برای تبدیل شدن به یک میز کامپیوتر خوب را دارد و درصورتی‌که بخواهید به عنوان میز لپ‌تاپ از آن استفاده کنید، کلی فضای مفید هم در اختیارتان قرار می‌دهد که آن را به انتخاب بهتری تبدیل می‌کند. اشاره به این نکته هم الزامی است که این میز رنگ‌بندی هم دارد و می‌توانید در لیست کالاهای مرتبط این محصول از آن‌ها مطلع شوید.

 

Fahimeh-Tafreshi

فهیمه تفرشی

من همیشه از چیزهای جاگیر و بزرگ در خانه بیزار بوده‌ام. از این آینه کنسول‌ها و مجسمه‌های طلایی رنگ و مجلل دیده‌اید؟ دقیقا منظورم همان‌هاست. خانه جای چیزهاییست که لازمشان داریم و به غیر از یکی دو استثنا، فقط آن‌ها حق دارند فضای خانه را اشغال کنند. عجیب است بعضی خانه‌ها از فرط وجود این وسایل بزرگ به موزه شبیه شده‌اند. برای آن‌هایی که همیشه از کوچک‌بودن خانه‌شان شاکی هستند، توصیه می‌شود تا حد امکان همه چیز را بسته به کاربرد و تعدادشان در خانه جمع‌و‌جور بخرند. مثلا به جای اینکه در اتاق نوجوان خانه، میز کامپیوتر و میز تحریر جدا داشته باشید می‌توانید این دو را در هم ادغام کنید و وظیفه ساختش را به عهده خودش بسپارید تا هر وقت نگاهش کرد، یادش بیفتد که پیچ و مهره‌اش را خودش روی هم سوار کرده و آن را راه انداخته است. هم کم‌جا هم ساختنی. آن‌هایی که زخم‌خورده‌ی اسباب‌کشی‌های دردسردار هستند خوب می‌فهمند جا شدن یک میز تحریر و کامپیوتر در یک کیف چه چیز خوشایندی است!

 

خرید محصول از دیجی‌کالا
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه