پیش‌فروش گلکسی نوت ۷ در دیجی‌کالا آغاز شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت سامسونگ چند هفته‌ی پیش گوشی گلکسی نوت ۷ را به شکل رسمی معرفی کرد. نسل جدید خانواده‌ی نوت همانند گلکسی S7 اج از صفحه نمایش خمیده بهره می‌برد و ضد آب است که باعث شده در زیر آب هم بتوان با آن و قلم مخصوصی که دارد کار کرد. پس اگر می‌خواهید جزو اولین افرادی باشید که این گوشی را در اختیار دارند، می‌توانید آن را از فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا خریداری کنید.

پیش‌فروش گوشی Galaxy Note 7 در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا آغاز شد.

استفاده از تراشه‌ی اگزینوس ۸۸۹۰ به همراه ۴ گیگابایت رم  و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی هم باعث شده که نوت ۷ سرعت و قدرت مناسبی را پیش روی کاربران قرار بدهد. از نظر دوربین هم باید به این موضوع اشاره کنیم که تلفن همراه هوشمند جدید سامسونگ از همان دوربینی بهره می‌برد که روی گلکسی اس ۷ هم وجود داشت. یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی که با فناوری Dual Pixel ساخته شده و در نور کم می‌تواند تصاویر با کیفیتی ثبت کند. پس با داشتن این گوشی می‌توانید زیباترین لحظه‌های خودتان را با کیفیت بالا ماندگار کنید.

البته Galaxy Note 7 یک ویژگی منحصر به فرد دارد که وجود سنسور تشخیص عنبیه چشم است. این سنسور باعث شده که کاربران بتوانند گوشی را روبه‌روی صورت‌شان قرار دهند و پس از شناسایی چشم‌ها اجازه‌ی دسترسی پیدا کنند. این ویژگی در کنار سنسور تشخیص  اثر انگشت باعث می‌شود که امنیت گوشی بالاتر برود و افراد ناشناس نتوانند به اطلاعات شخصی کاربران دسترسی داشته باشند.

Galaxy-Note-7-Pre-Order-1

حالا این گوشی جذاب و هیجان‌انگیز سامسونگ در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا پیش فروش می‌شود و با سفارش دادن آن می‌توانید پرچم‌دار جدید سامسونگ را در تاریخ ۱۴ شهریور ماه در اختیار داشته باشید. البته باید به این موضوع هم اشاره کنیم که بسته‌بندی پیش فروش این محصول هم بسیار جالب است و یک عدد هدست Level U و یک عدد دستگاه شارژ بی‌سیم EP-NG930 در آن دیده می‌شود. این گوشی را می‌توانید در رنگ‌های طلایی و نقره‌ای با ضمانت ۱۸ ماهه‌ی هماهنگ پیش خرید کنید.

خرید ساعت Gear S2 دیجیکالا

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲۰ دیدگاه
  1. Avatar امیر

    آیا الان میشودنوت سون خرید یااگه خرید گارانتی قبول هست

  2. Avatar سینا

    سلام ببخشید یک سوال دارم
    فقط توی پیش فروش لول یو با شارژر بیسیم میدین یا بعد پیش فروش هم این دوتا هدیه همراهشه؟؟؟

  3. Avatar امیررضا

    لطفا رنگ مشکیش رو هرچه زودتر موجود کنید

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه