پیش‌نمایش اندروید ۷.۱ برای نکسوس‌ها عرضه شد

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گوشی‌های نکسوس قرار است همزمان با گوشی جدید گوگل یعنی Pixel، بروزرسان اندروید ۷.۱ را دریافت کنند؛ یا در حداقل‌ترین حالت، نسخه‌ای بتا از اندروید ۷.۱ به گوشی‌های نکسوس خواهد آمد. دیروز گوگل نسخه‌ی پیش‌نمایشی از اندروید ۷.۱ نوگت را برای گوشی‌های Nexus 5X و Nexus 6P و تبلت Pixel C عرضه کرد. اگر گوشی‌تان در برنامه‌ی بتای نرم‌افزاری اندروید گوگل باشد،، می‌توانید همین حالا آپدیت ۷.۱ را نصب کنید.

قرار است در دسامبر امسال، نسخه‌ی نهایی اندروید ۷.۱ عرضه شود.

آپدیت جدید اندروید ۷.۱، قابلیت‌هایی مثل Night Light یا میان‌برهای آیکون اپ را به گوشی اضافه می‌کند؛ آیکون‌های صفحه‌ی اصلی هم‌چنین گرد می‌شوند.

گوگل در وبلاگ خود نوشته است: “ما پیش‌نمایش اندروید را با کیفیت بتا برای گوشی‌های نکسوس عرضه کرده‌ایم. هدف‌مان هم این است تا مشکلات مربوط به دستگاه‌های خاص را پیدا کنیم.” قرار است در دسامبر امسال، نسخه‌ی نهایی اندروید ۷.۱ عرضه شود.

اندروید ۷.۱ که روی Pixel و Pixel XL نصب است، برای این دو گوشی تنظیم شده‌اند و قرار است بدون هیچ مشکلی باشند. گوگل می‌توانست تا عرضه‌ی گوشی‌های Pixel صبر کند و سپس گوشی‌های نکسوس را آپدیت کند، اما تیم اندروید خیلی جدی مشغول کار روی سیستم عامل خود است و تا ماه آینده‌، به غیر از نکسوس‌های جدید، بتای اندروید ۷.۱ را روی دیگر گوشی‌ها هم خواهد آورد.

منبع: The Verge

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar مینو

    اندروید ۷ برای نکسوس ۶ اومده

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه