پینک فلوید به پایان خط رسید

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گیتاریست گروه «پینک فلوید» در جدیدترین مصاحبه‌ای که داشته، از تمام شدن کار این گروه موسیقی گفته است. «دیوید گیلمور» (David Gilmour) به نشریه‌ی Classic Rock گفته است که پینک فلوید دیگر باز نخواهد گشت.

گیلمور در این مصاحبه گفته: “۴۸ سال در پینک فلوید بوده‌ام، حتی چند سالی را در ابتدای تشکیل گروه و با راجر (واترز) بودم. در آن سال‌ها که دوره‌ی اوج‌مان حساب می‌شود، ما ۹۵ درصد اوقات را لذت می‌بردیم و از نظر موسیقایی هم راضی بودیم. اصلا نمی‌خواهم آن ۵ درصد باقی‌مانده دیدگاه‌ام را از این همه زمانی که با هم گذراندیم عوض کند.”

PF_1

با این حال گیتاریست پینک فلوید می‌گوید: “در هر صورت، ما کارمان را کرده‌ایم و پینک فلوید تمام شده است. نمی‌توانیم برگردیم و آن اوقات را دوباره تکرار کنیم.”

گیلمور می‌گوید که او از اشتیاق طرفداران برای دیدن اجرای دوباره‌ی آن‌ها خبر دارد: “می‌دانم که مردم می‌خواهند دوباره صدای افسانه‌ای که اسم‌اش پینک فلوید بود را بشنوند، اما این موضوع دست من نیست. پینک فلوید برای من فقط دو کلمه است که به کار چهار نفر داده شده است.”

شاید این خبر برای طرفداران پینک فلوید ناراحت کننده باشد، اما آن‌ها مطمئنا می‌دانند که این گروه موسیقی، از سال ۱۹۸۲ به بعد نتوانست هیچ وقت به خوبی گذشته‌اش باشد. «ریچارد رایت» در سال ۱۹۸۲ این گروه را ترک کرد و سه سال پس از آن هم راجر واترز با این تیم خداحافظی کرد.

Classic_Pink_Floyd

خیلی از طرفداران این گروه، پینک فلوید را با مرگ ریچارد رایت در سال ۲۰۰۸ پایان-یافته دانستند.

گروه پینک فلوید، یکی از بزرگ‌ترین گروه‌های موسیقی تاریخ است. این گروه سال گذشته پس از ۲۰ سال آلبوم جدیدی منتشر کرد؛ آلبومی که بیشتر از آهنگ‌های قدیمی و عرضه نشده‌ی پینک فلوید تشکیل شده بود.

منبع: Business Insider

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar حمیداجنوردی

    دهه چهلی‌ها باپینک‌فلوید بزرگ شدن ..

  2. Avatar یزدان

    پینک فلوید همیشه تو قلب ماست

  3. Avatar عارفه

    ما همین الان هم با پینک فلوید زندگی می‌کنیم.

  4. Avatar حمید

    پینک فلوید جاودانس

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه