پیکسل ۲ را از زوایای مختلف و در رنگ‌های متنوع ببینید

۲۰ مرداد ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه

پیکسل هم یکی از آن گوشی‌هایی است که از چندماه قبل از معرفی همه را کنجکاو می‌کند که بیش‌تر درباره‌اش بدانند. همه می‌خواهند بدانند پیکسل ۲، گوشی هوشمندی که غول دنیای تکنولوژی، گوگل آن را می‌سازد، چه شکلی است و چه مشخصاتی دارد. خیلی‌ها حتی می‌خواهند تصمیم بگیرند که گوشی بخرند یا منتظر پیکسل ۲ بمانند. به همین  خاطر بازار شایعات و عکس‌های درز کرده از این گوشی داغ داغ است. اما شاید شما هم توجه کرده باشید تا به امروز همه این عکس‌ها ناواضح و بی‌کیفیت بوده‌اند. امروز اما با دست پر آمده‌ایم! رندرهای باکیفیتی از پیکسل ۲ منتشر شده که نه‌تنها ظاهر احتمالی گوشی را برای‌مان نمایش می‌دهد، بلکه شامل عکس‌هایی از زوایای مختلف است و به جز این‌ها پیکسل ۲ را در رنگ‌های متنوعی نشان می‌دهد. این شما و این هم عکس‌های باکیفیت از پرچم‌دار بعدی گوگل.

اولین چیزی که در تصاویر به چشم می‌آید، تبعیت نکردن گوگل از ترند جدید بازار گوشی‌های تلفن همراه یعنی نمایشگر بدون حاشیه است. در تصاویر کاملا واضح است که برخلاف گوشی‌های پرطرفداری مثل گلکسی S8 و حتی آیفون ۸ که هنوز نیامده درباره نمایشگر بدون حاشیه‌اش صحبت می‌شود، پیکسل ۲ هم در قسمت بالا و هم در قسمت پایین نمایشگرحاشیه دارد و از این فضای خالی برای قرار دادن اسپیکر و دوربین گوشی استفاده شده است؛ یعنی همان‌طور که پیکسل سال گذشته را دیدیم.

این‌که در این‌جا عکس‌های متنوعی از زوایای مختلف داریم کمک‌مان می‌کند به جزییات دیگری هم پی ببریم. از جمله این‌که پیکسل ۲ جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون ندارد اما دکمه‌های فیزیکی به همان صورت سابق هستند. خط آنتن را هم می‌توانیم در تصاویر ببینیم. اما چیزی که باید با قطعیت حتی کم‌تری درباره‌اش صحبت کنیم، تنوع رنگ این گوشی است. به غیر از رنگ مشکی که تا امروز پیکسل ۲ را فقط با آن می‌شناختیم معلوم نیست این‌همه تنوع رنگی را که در این‌جا می‌بینیم، هنگام عرضه گوشی هم خواهیم دید یا خیر. رنگ‌ آبی را البته در پرچم‌دار قبلی گوگل هم دیده بودیم اما قرمز، رنگی که اتفاقا به‌تازگی طرفداران آیفون را خوشحال کرده، تا به حال  در فهرست رنگ‌های گوشی‌های گوگل دیده نشده است. به‌هرحال داشتن تنوع رنگی بالا برای یک گوشی پرچم‌دار و قوی اتفاق خوبی است؛ به‌ویژه که در تصاویر می‌بینیم در این تنوع رنگی حسابی به سلیقه مشتری توجه شده و مثلا درمورد رنگ قرمز، شما می‌توانید انتخاب کنید که حاشیه بالا و پایین نمایشگرتان مشکی باشد یا سفید.

با همه‌ی این اوصاف هیچ قضاوتگری به اندازه زمان درست نمی‌گوید و شاید بهتر باشد به همین رندرها هم چندان اعتماد نکنیم. شاید گوگل هم به ناگهان تصمیم بگیرد گوشی بدون حاشیه به بازار بفرستد و شاید هم اتفاقات دیگری در راه باشد. برای دنبال کردن همه این اتفاقات با دیجی‌کالا مگ همراه باشید.

منبع: Phone Arena

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه