چت Pokémon GO یکی از محبوب‌ترین اپ‌های چت است

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در چهار روزی که از عرضه‌ی Pokémon GO گذشته است، این اپ ۷.۵ میلیون بار دانلود شده است. این بازی جدید نینتندو، با اینکه ساختاری اجتماعی دارد و از بازی‌کننده‌های‌اش می‌خواهد از خانه به بیرون بزنند و گشت و گذار کنند، اما امکانات چت و تعامل مستقیم با دیگر بازی‌کننده‌ها را ندارد. اپ Chat for Pokémon GO این امکانات را برای بازی‌کننده‌های Pokémon GO فراهم کرده است.

نقشه‌ی بازی Pokémon GO، اساس این بازی است؛ یعنی باید با استفاده از نقشه در دنیای واقعی گردش و نقاط مهم را پیدا کنید. اپ Chat for Pokémon GO این نقاط مهم را در نقشه‌ی خودش علامت زده است. بازی‌کننده‌های Pokémon GO هم روی این نقاط، که می‌توانند باشگاه‌ها یا PokéStop باشند، برای یکدیگر پیغام می‌گذارند.

این اپ توانسته است بیش از یک میلیون کاربر برای خودش پیدا کند.

می‌توان پیغام‌ها را انتخاب کرد و برای کسانی که آن‌ها را نوشته‌اند، درخواست دوستی فرستاد و مستقیما با آن‌ها تعامل کرد. حتی می‌توان با استفاده از اپ Chat for Pokémon GO گروه‌های مختلفی از دوستانی که Pokémon GO بازی می‌کنند را ساخت. این اپ در حال حاضر، هشتمین اپ برتر در دسته‌ی «شبکه‌های اجتماعی» فروشگاه اپل است.

GOChat-1

اپ Chat for Pokémon GO یک روز قبل از عرضه‌ی بازی Pokémon GO وارد اپ‌استور و فروشگاه گوگل‌پلی شده است؛ یعنی در حال حاضر پنج روزی است که از انتشار Chat for Pokémon GO می‌گذرد. با این حال، این اپ توانسته است بیش از یک میلیون کاربر برای خودش پیدا کند. سازنده‌ی اپ GO Chat که انتظار این همه کاربر را نداشته است، با مشکل روبرو شده. او می‌گوید که سرورهایی که دارد نمی‌توانند پاسخگوی این همه کاربر باشند، اما او هم توانایی مالی خرید سرور جدید را ندارد.

سازنده‌ی اپ Chat for Pokémon GO گفته است که اگر بخواهد سرور جدیدی بخرد، باید نزدیک به ۴ هزار دلار هزینه کند. او در حال حاضر به دنبال پیدا کردن سرمایه‌گذارهایی برای اپ خود است.

اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری از بازی Pokémon GO داشته باشید، مطلب کامل ما را از این بازی بخوانید.

منبع: Digital Trends

کانال تلگرام دیجی کالا مگ
مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. امیر

    چرا تو play store نیست این برنامه ؟؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه