چرا گوشی‌های پیکسل ۲ جک ۳.۵ میلی‌متری خروجی صدا ندارند؟

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

همان‌طور که شایعات به این موضوع اشاره می‌کردند دو گوشی پیکسل ۲ و پیکسل ۲ اکس‌ال به جک ۳.۵ میلی‌متری خروجی صدا مجهز نشده‌اند. این جک در طول ۱۰ سال گذشته روی تمام گوشی‌های موبایل وجود داشته است. در واقع از زمانی که اپل این جک را از روی آیفون ۷ حذف کرد، همه شرکت‌ها به این فکر افتادند؛ اما موضوع جالب اینجاست زمانی که اپل این کار را انجام داد، گوگل حسابی اپل را مسخره کرد.

حالا چرا گوگل خودش دست به چنین کاری زده است؟ گوگل به این موضوع اشاره کرده که انتقال پورت صدا به USB-C باعث می‌شود که کیفیت صدای بهتری به گوش کاربران برسد. همچنین این اقدام برای کم کرده حاشیه‌های صفحه نمایش انجام شده است.

گوگل گفته گوشی‌های پیکسل ۲ جک هدفون دارند، اما این جک به پورت USB-C منتقل شده است. البته که دانگل مخصوصی برای تبدیل پورت USB-C به جک ۳.۵ میلی‌متری خروجی صدا هم برای این گوشی‌ها عرضه خواهد شد. حتی کاربران می‌توانند هدفون‌های بی‌سیم Pixel Buds را هم خریداری کنند.

شاید یکی از دلایل حذف جک ۳.۵ میلی‌متری خروجی صدا از روی پیکسل ۲ همین هدفون‌های جدید بودند. به هر حال گوگل باید راهی هم برای فروش این محصولات جدید پیدا می‌کرد.

منبع: google
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. امیر اسدی

    یه نگاه به V30 بندازه، بعد بگه برای کاهش حاشیه حذف کرده جک رو.

  2. محمد مهدی مطیعی راد

    همیشه همینطور بوده که اپل با جسارت و البته سنجیده کاری رو میکنه و اولش همین شرکتها مانند گوگل و سامسونگ و.. مسخره میکنند ولی بعدا دقیقا همونکارو انجام میدن..

    حالا هم ببینید که چطوری اثر انگشت هم حذف میشه و همه به سوی face id روی میارن و حتی تکنولوژی اeر انگشت زیر صفحه نمایش رو هم فراموش میکنن وباز هم میشینن ببینن فکر بعدی کمپانی اپل چیه… 😉

    1. Arian

      لابد شارژ بیسیمو صفحه نمایش کم حاشیه با دوربین دوگانه هم از اول فکر اپل بوده بعد گوشی های اندرویدی اومدن از روش زدن!!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه