چغر و بدبدن‌ترین GT-R تاریخ که می‌توانید بخرید!

۲۱ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه

اوایل سال جاری شرکت نیسان از مدل بروز شده Nissan GT-R (مدلی که تقریبا از یک دهه پیش وارد بازار شده) رونمایی کرد. آن زمان گفته شد که استفاده از  Nissan GT-R 2017 راحت‌تر و روان‌تر است و رانندگی با آن هم آسان‌تر خواهد بود.

حال مدل سال ۲۰۱۷ خودروی GT-R NISMO هم معرفی شده که بیشتر برای شیفتگان مسابقات ماشین سواری مناسب است. تغییراتی در پنل‌های بدنه این خودرو ایجاد شده تا جریان هوا را بهتر عبور دهد. در این ماشین از فیبر کربن بیشتری هم استفاده شده است. برخی معتقدند این مدل نسبت به مدل‌های قبلی زیبایی کمتری دارد اما شرکت سازنده معتقد است تغییرات در طراحی به دلیل بهبود عملکرد خودرو و نحوه شتاب‌گیری آن ایجاد شده. موتور ۳.۸ لیتری توربوشارژ دوقلو V-6 این خودرو هم از توان ۶۰۰ اسب بخار بهره می‌برد. از تغییرات درونی ماشین هم می‌شود به تودوزی چرمی، صندلی‌های جیر قرمز و صفحه‌نمایش ۸ اینچی اشاره کرد. تعداد دکمه‌های درون ماشین هم از ۲۷ دکمه به ۱۱ دکمه کاهش یافته است.

هنوز قیمت دقیق این نیسان مشخص نشده است اما مدل قدیمی آن در حدود ۱۵۰ هزار دلار قیمت داشت. انتظار می‌رود این خودرو تابستان همین امسال به بازار عرضه شود. در ادامه می‌توانید عکس‌هایی از این خودرو را ببینید:

‌‌

‌‌‌

‌‌‌

منبع: The Verge

‌‌ ‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. امیرمحمد

    ژاپنیه دیگه

  2. mAhdi

    تن این ماشین یه کپسول گاز مایع ببندن دیگه همچی تموم میشه..

  3. mehdiborshedi

    نیسان جی تی آر بهترین سوپر ماشین در زمینه شتاب اولیه است ( صفر تا صد ۲.۸ ثانیه)
    با توجه به موتور ۶ سیلندر و پرقدرت ۶۰۰ اسب بخاری میتواند با اکثر سوپر ماشین ها با موتور ۸ و ۱۲ سیلندر با قیمت های نجومی به سادگی رقابت کنه
    و اسم گودزیلا لایق این ماشین ژاپنی است

  4. Ebrahim

    واقعا دست مریضاد به این نویسنده!! آخه عزیز من ، برادر من ، این همه سال که از عرضه ی GT-R گذشت و با سیلی از تکنولوژی و شگفتی تو این ماشین ( از نیروی محرکه تا آیرودینامیک و امکانات داخلی فوق العادش و قیمت عالیش ) گذشتین و لب به سخن نگشودین ! حالا هم که خبر معرفی نسل جدید رو از نیسمو دادین ، با این تیتر ؟؟؟!!! واقعا نمیدونم چی بگم؟!
    این خودرو اسطوره هست … دریایی از کلمات رو باید برای وصف این گودزیلا با هم آمیخت! اونوقت با یه تیتر کوچیک راجع به ظاهرش که اونم سلیقه ای هست ، برای این موضوع انتخاب کردید؟؟!!

  5. هادی

    بهترین GTRای تا به امروز تولید شده
    ماشین ۱۵۰ هزار دلاری که مثل اب خوردن غول های چند صد هزار دلاری رو میخوابونه
    بالاترین قابلیت تیون رو داره
    ۵۰-۶۰ هزار دلار دیگه هم خرج کنی،بوگاتی شایرون هم از پسش بر نمیاد
    امنیت ماشین هم که نیاز به گفتن نداره(فیلم معروفی که تایر جلوی GTR با ۳۲۰ کیلومتر بر ساعت سرعت منفجر میشه و ماشین با پایداری تمام و کاملا عادی متوقف میشه)

  6. محمد

    جوونیمون تلف شد با آهن پاره های ساخت داخل
    خودرو سازای ما یه دکمه اضافه می کنن ۲ میلیون میکشن رو قیمت ماشین

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه