این چهار ویژگی HTC 10 ، گلکسی S7 را کنار می‌زنند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

گوشی HTC 10 با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰، چهار گیگابایت رم و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با فناوری UltraPixel یکی از محصولات قدرتمند بازار به شمار می‌رود؛ اما گوشی‌های دیگر مانند گلکسی S7 و ال جی G5 هم چنین مشخصاتی را پیش روی کاربران قرار می‌دهند و همین موضوع باعث شده که انتخاب برای افراد بسیار سخت باشد. در این شرایط HTC باید ویژگی‌های بسیار خوبی را در گوشی خودش قرار داده باشد تا بتواند کاربران را از خرید محصولات دیگر منصرف کند. در این مطلب به چهار ویژگی این تلفن همراه هوشمند اشاره می‌کنیم که باعث می‌شود گلکسی اس ۷ کنار زده شود.

۱. بدنه‌ی پشتی فلزی

در این که پرچم‌دار جدید سامسونگ گوشی بسیار زیبایی است شکی نیست؛ اما بدنه‌ی شیشه‌ای آن سریع اثر انگشت کاربران را به خودش جذب می‌کند. از طرف دیگر گوشی HTC 10 بدنه‌ای کاملا فلزی دارد که در زمان کار کردن با آن حس خوبی به کاربران منتقل می‌کند. اگر از بدنه‌ی شیشه‌ای خوشتان نمی‌آید، بدنه‌ی فلزی گوشی جدید HTC نظر شما را به سمت خودش جلب می‌کند.

HTC10-Metal-back

۲. سیستم صوتی BoomSound Hi-Fi

بلندگوهای به کار رفته در HTC 10 صدای بسیار با کیفیتی را پخش می‌کنند که سریعا نظر کاربران را به سمت خودش جلب می‌کنند. HTC از بلندگوهای Hi-Fi در این گوشی استفاده کرد که دو صدای مجزا را پخش می‌کنند و به همین دلیل تفکیک صدای بهتری دارند. همچنین یکی از این بلندگوها نقش Sub-woofer را ایفا می‌کنند.

HTC10-BoomSound-Hi-Fi

۳. تجربه‌ای ناب از اندروید

شرکت HTC رابط کاربری Sense را برای گوشی جدید خودش تغییر داده تا کاربران تجربه‌ی بهتری با سیستم عامل اندروید داشته باشند. این شرکت همکاری نزدیکی با گوگل داشته تا بتواند قابلیت‌های جدیدی به گوشی خودش اضافه کند. در این گوشی دیگر دو برنامه برای انجام یک کار وجود ندارد. به طور مثال دو تقویم، دو مرورگر اینترنت و دو برنامه برای ایمیل را مشاهده نمی‌کنید.

HTC10-Cleaner-Android-experience

۴. دوربین سلفی

دوربین جلوی گوشی HTC 10 به لرزشگیر اپتیکی عکس مجهز شده تا کاربران بتوانند عکس‌های سلفی بهتری بگیرند. دوربین جلوی این تلفن همراه هوشمند در نور کم هم عکس‌های بسیار خوبی می‌گیرد و به همین دلیل گزینه‌ی مناسبی برای عکاسی به حساب می‌آید.

htc10-Promising-selfie-camera

‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Phone Arena

‌‌‌‌‌

  ????? ?????? ???? ???? ??

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳۸ دیدگاه
  1. Yadegh

    اچ تی سی بدترین گوشی دنیاست اما ترجیح میدهم در جمع اچ تی سی در دستانم باشد تا هرکدان از گوشی های دیگر

  2. فرهاد

    دوستان خواهش میکنم بدون اطلاعات نظر ندید ، من هم سامسونگ ۷ اج رو یه مدت داشتم که به داداشم فروختمش و الان هم اچ تی سی ۱۰ دارم و خیلی هم ازش راضیم ، در اینکه ۷ گوشی بسیار خوبیه شکی نیست ولی باور کنید اچ تی سی یه برنده خاصه واز خیلی لحاظها از سامسونگ سره. خصوصا از لحاض سخت افزاری و رابط کاربر بسیار قویتره اگه توجه کرده باشید سامسونگ مدت کوتاهیه دست از ساخت گوشیای پلاستیکی برداشته، و چون تجربه زیادی نداره تمام گوشیاش از لحاظ سخت افزاری مشکل دارن خواهش میکنم رو میل شخصی به یک برند قضاوت نکنید و گول ظاهر وامکانات و نر افزاربیخودیو نخورید

  3. نیما

    من خودم htc دارم از اولم داشتم . تمام خصوصیاتی که htc 10 داره قبول اما ۳ مورد هست که باید بهش توجه کرد یکی اینکه S7 از سیستم خنک کننده آبی استفاده کرده و دومی اینکه زد آبه و سومی اینکه ‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍پشتیبانی سامسونگ از htc بهتره منظورم اینه اگه مشکلی واسش پیش بیاد خیلی زودتر از htc رفع میکنن نه مثل گوشی بنده (E9) که وای فای و بلوتوثش بعد از ۲ ماه به شدت ضعیف شد و نمایندگان میفرمایند قطعشو نداریم

  4. فرهاد

    قابل توجه کسایی که میگن بدنه فلزی بدرد نمیخورده:
    اگه سامسونگ میتونست اونم فلزی میزد اما حرارتش خیلی زیاد حتی با بدنه غیر فلزی هم به راحتی احساس میشه دیگه چه برسه به فلز. ولی HTC با اینکه فلزیه حرارتش به پا غیر فلزی سامسونگ نمیرسه . و این یکی از دلایل برتری HTC است

  5. مهران

    خداروشکر؛ همین که تعداد کمی توان درک اچ تی سی دارن عالیهههههه! تبدیل نمیشه به یه برند خز و بی کلاس مثل سامسونگ. فقط اینایی که اچ تی سی دارن میتونن درک کنن بهترین گوشی اندرویدی جهان اومد بیرون. اونم با باطری ۳۰۰۰میلی آمپری. تنها شبهه مشکل اچ تی سی هم حل شد. داداشای اچ تی سی باز تبریک
    :-))))

  6. criss

    دوستانی که میگنداثر انگشت رو میشه از روی شیشه پاک کرد ، ولی خط رو نمیشه از روی بنده فلزی پاک کرد ، باید بگم اون ضربه ایی که قراره روی این بنده فلزی خط بندازه اگه به اون شیشه بخوره پودرش میکنه ، در ضمن خط و خش هم به این راحتی ها نمیوفته روش ، من خودم M8 دارم و بارها از دستم افتاده با شدت خیلی زیاد هم افتاده ولی خط و خش نداره ، مگر که به عمد با میخ بکشید روش !! خط و خش کجا بود ! به این راحتی که خط بر نمیداره !

  7. حرف حق

    اصلا من کاری به این پست ندارم ولی سامسونگ که همه میدونن هیچ تغییر ظاهری قابل تشخیصی نداده و htc هم ظاهرش تقریبا همون قبلیه ولی با این حال که بیشتر کاربرا از ظاهر قبلی بیشتر خوششون میومد منظورم htc m9 plus بود که خودمم خیلی از شکلش خوشم میاد اینو میتونین به وضوح توی همینجا یعنی دیجیکالا ببینید فقط کافیه برین نمره گوشی که کاربرا بهش دادن رو با این یعنی نمره کاربرای ۱۰ و m9 plus رو مقایسه کنین و میفهمین که مردم بیشتر اون ظاهر رو دوست داشتن پس میشه گفت که الجی از همه برتره چون هم ظاهرش کاملا تغییر کرده و هم چندین نواوری زده توی گوشیش مثل دوربین دوتایی ___طراحی ماژولار و قابل تعویض بودن باتری ,پس با این حساب الجی توی نواوری و خلاقیت از اینا بهتره و تغییرای زیادی کرده و دارای بهترین دوربینه پس الجی امسال از هردو شرکت بهتر کار کرده.

    1. سجاد

      هر شرکتی یک اصالت طراحی داره که باید حفظش کنه و این طراحی تبدیل شده به شناسنامه اون شرکت ، فرقی هم نمیکنه موبایل باشه یا یه وسیله ی دیگه مثل خودرو . برای همینه که نسل به نسل واسه بهبود نواقص اون طرحشون دارن تلاش میکنن.

  8. سجاد

    هر چی باشه شبیه صابون و چسب زخم نیست!

    1. Ali S

      واقعا نمیفهمم شما تو اس۷ چی رو شبیه صابون و چسب زخم دیدید؟

  9. Next is Now

    اثر انگشت رو میشه از روی بدنه ی شیشه ای پاک کرد اما خط و خراش و رو نمیشه از روی بدنه فلزی پاک کرد ، حالا بحث زیبایی به کنار که ترکیب فلز و شیشه آدم رو مبهوت خودش میکنه ! از نظر طراحی ظاهری htc 10 نسبت به ساخته های قبلی خود htc پسرفت حساب میشه جلوی گوشی هم که کپی مضحکی از گلکسی های سامسونگه

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه