چه گوشی‌هایی در تعطیلات کریسمس بیشتر هدیه داده شدند

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

طبق بررسی‌هایی که کارشناسان در موسسه Flurry انجام داده‌اند گوشی‌های هوشمند و تبلت‌هایی که در هفته منتهی به کریسمس توسط مردم هدیه داده شده مورد بررسی قرار گرفتند و مشخص شده محصولات برند اپل بیش از سایر محصولات هدیه داده شده‌اند.

در میان گوشی‌های اپل که هدیه داده شده‌اند آیفون ۷ و آیفون ۶ بیش از آیفون ۸، آیفون ۸ پلاس و آیفون X هدیه داده شدند. احتمالا این موضوع به دلیل به‌صرفه بودن مدل‌های قدیمی‌تر آیفون بوده است.

باید اشاره کنیم که در مجموع گوشی‌ها و تبلت‌های اپل و سامسونگ حدود ۷۰ درصد دستگاه‌های هدیه شده در این روزها را تشکیل داده‌اند. اپل از این مجموعه سهم ۴۴ درصدی و سامسونگ سهم ۲۶ درصدی دارد. سهم سامسونگ نسبت به سال قبل در حدود ۶ درصد کاهش یافته است و البته گوگل در میان ۸ برند اول مطرح شده در این حوزه نیست. پس از سامسونگ برند هواوی با ۵ درصد سهم قرار دارد و سپس به ترتیب شیائومی، موتورولا، ال‌جی‌، اوپو و ویو با درصدهایی کمتر از ۳ درصد حضور دارند.

غیاب گوگل احتمالا به دلیل کم‌‎بودن گوشی‌های این شرکت (۴ مدل گوشی) و عدم علاقه نسبی کاربران به این گوشی‌ها بوده است. یک نکته مهم دیگر اینجاست که در میان گوشی‌های اپل که هدیه داده شده‌اند آیفون ۷ و آیفون ۶ بیش از آیفون ۸، آیفون ۸ پلاس و آیفون X هدیه داده شدند. احتمالا این موضوع به دلیل به‌صرفه بودن مدل‌های قدیمی‌تر آیفون بوده است.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. علی

    سلام من با دوستمون مسعود کاملا موافقم اونم تو جامعه ما با این همه گرونی محصولات الکترونیکی

  2. مسعود

    ممنون اقای دلخموش ولی واقعا نکته مهم این خبر چیه حالا چه گوشیهایی بیشتر هدیه داده شدن که چی شاید بد نباشه قبل درج اخبار به ارزش دار بودن وکیفیت خبر هم توجه بشه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه