ژاپنی‌ها به‌زودی پول قبض آب و برق خود را با بیت‌کوین می‌پردازند

۶ مهر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

واحد پول بیت‌کوین که نوعی پول دیجیتالی و نوعی سیستم پرداخت است از سال ۲۰۰۸ ایجاد شده و کاربران آن بدون هیچ واسطه‌ای می‌توانند به نقل و انتقال این پول بپردازند.

این واحد پولی جدید گاهی واقعا مناقشه برانگیز بوده است و بسیاری از دولت‌ها به دلیل دشواری‌های مربوط به پیگیری و قانون‌گذاری در این زمینه از آن استقبال نکرده‌اند.

با این حال برخی هم به این پول علاقه‌مندند و گمان می‌کنند این پول می‌تواند در آینده واقعا به عنوان یک واحد پول قدرتمند به کار رود.

حال خبرها از این حکایت می‌کنند که شرکت Coincheck قصد دارد در قالب یک سرویس جدید در ژاپن به زودی این امکان را به مشتریان بدهد تا قبوض آب و برق خود را با بیت‌کوین بپردازند. این اتفاق در ژاپن برای اولین بار رخ می‌دهد و احتمالا در آغاز ماه نوامبر هم عملی خواهد شد. برای ترغیب کاربران جهت استفاده از این سرویس هم شرکتی که این خدمات را می‌دهد برای مشتریان تخفیف‌های مناسبی در نظر گرفته که برای برخی از مشتریان به ۶ درصد هم می‌رسد.

شرکت ارائه دهنده این خدمات طرف قرارداد شرکتی است که تعدادی از نیروگاه‌ها را در ژاپن و کشورهای دیگر اداره می‌کند. Coincheck ادعا کرده قصد دارد کاری کند سایر قبوض هم نهایتا توسط بیت‌کوین پرداخت شود.

منبع: Ubergizmo

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه