کاربران ویندوز ۱۰ می‌توانند از طریق PC دستگاه‌های هوشمند را کنترل کنند

۱۶ مهر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
ویندوز ۱۰

قرار است مایکروسافت به کاربران ویندوز ۱۰ امکان بدهد از کامپیوترهای شخصی‌شان مانند هاب‌های خانگی هوشمند استفاده کنند.

طبق گزارش Windows Central مایکروسافت بخشی تحت عنوان «Connected home» در کورتانا ایجاد کرده. از طریق این منوی جدید کاربران می‌توانند سرویس‌های هوشمند خانگی که در اختیار دارند را کنترل کنند.

طبق گزارش Windows Central مایکروسافت بخشی تحت عنوان «Connected home» در کورتانا ایجاد کرده. از طریق این منوی جدید کاربران می‌توانند سرویس‌های هوشمند خانگی که در اختیار دارند را کنترل کنند. در حال حاضر این منو با سیستم‌های Wink، Insteon، Nest، SmartThings و Hue تطبیق‌پذیر است. Windows Central اشاره کرده که این منوی جدید هم در ویندوز ۱۰ دسکتاپ و هم موبایل مشاهده شده بنابراین به نظر محتمل می‌رسد که به زودی شاهد باشیم که این قابلیت در اختیار عموم کاربران قرار می‌گیرد.

در حالی که منتظر به کار افتادن این قابلیت جدید ویندوز هستیم، مایکروسافت برای عرضه بلندگوی هوشمندی که در همکاری با Harman Kardon می‌سازد هم آماده می‌شود. در حال حاضر زمان عرضه دقیق این محصول مشخص نیست اما ظاهرا طبق شایعاتی که در همین روزهای اخیر منتشر شده حدس زده می‌شود که قیمت این بلندگوی هوشمند حدود ۱۹۹ دلار باشد. این اقدام مایکروسافت به وضوح در راستای رقابت جدی‌تر با شرکت‌هایی چون گوگل، آمازون، اپل و سامسونگ است. مایکروسافت قصد دارد با این شرکت‌ها در حوزه تکنولوژی‌های هوشمند مرتبط با خانه رقابت کند.

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه