کارتریج‌های ۶۴ گیگابایتی سوییچ زودتر از ۲۰۱۹ نمی‌آید

۱۰ دی ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
کارتریج سوییچ

نینتندو فعلا قرار نیست کارتریج‌های ۶۴ گیگابایتی را در اختیار شرکت‌های بازی‌سازی قرار دهد. بر اساس گزارشی که خبرگزاری وال استریت ژورنال منتشر کرده، بازی‌سازها زودتر از سال ۲۰۱۹ نمی‌توانند بازی‌های خود را روی کارتریج‌های ۶۴ گیگابایتی عرضه کنند.

در حال حاضر، حجیم‌ترین کارت‌های سوییچ ۳۲ گیگابایت فضا دارند.

قرار بود کارتریج‌های ۶۴ گیگابایتی در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۸ در اختیار بازی‌سازها قرار گیرد. شرکت‌های بازی‌سازی، مخصوصا شرکت‌های بازی‌سازی غربی، نیاز به این کارت‌های برای عرضه‌ی بازی‌های سنگین خود داشتند. وال استریت ژورنال می‌گوید که برخی از کمپانی‌ها تصمیم گرفته‌اند تا عرضه‌ی بازی‌هایی که برای سوییچ در نظر داشته‌اند را به خاطر نبود کارت‌های ۶۴ گیگابایتی به عقب بیاندازند.

در حال حاضر، حجیم‌ترین کارت‌های سوییچ ۳۲ گیگابایت فضا دارند که از دیسک‌های بلوری ۵۰ گیگابایتی پلی‌استیشن۴ و ایکس‌باکس وان کمتر است. سوییچ خودش هم فقط ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد، که البته این فضا با کارت‌های microSD اضافه می‌شود.

برای مثال بازی Doom یا LA Noire روی یک کارتریج ۳۲ گیگابایتی سوییچ جای نشده‌اند و به همین دلیل حتی اگر نسخه‌ی فیزیکی آن‌ها را تهیه کنید، باید باز هم حجم زیادی را دانلود کنید.

یکی از بازی‌سازها اخیرا در توییتر خود نوشته بود که قیمت بالاتر بازی‌های سوییچ، به خاطر قیمت بالایی است که بازی‌سازها باید به خاطر خرید کارتریج‌های سوییچ به نینتندو بپردازند.

منبع: The Verge

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه