کارت حافظه‌ها‌ی ۲۵۶ گیگابایتی سن‌دیسک معرفی شدند

۱۰ تیر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

این روزها ‌که حافظه‌های فلش به لطف استاندارد UFS 2.0 هرروز تجربه‌ی سرعت بیش‌تر را به کاربران می‌دهند، شرکت‌های تولیدکننده‌ی کارت‌حافظه‌ MicroSD مثل سن‌دیسک هم می‌خواهند خود را با این سرعت همراه کنند.

این شرکت بزرگ با معرفی نه یکی بلکه دو کارت حافظه‌ی MicroSD با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت ادعا کرده به‌زودی سریع‌ترین محصول در نوع خود را در بازار عرضه ‌می‌کند.

یکی از دو کارت حافظه‌ی جدید، برای استفاده‌ی عموم در نظر گرفته شده‌ و دیگری به‌عنوان سریع‌ترین محصول در کلاس خود معرفی شده است.

سن‌دیسک با تولید دو کارت حافظه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی جدید، یکی را با نام Extreme MicroSDXC UHS-I U3 و ویژگی برجسته‌ی دارا بودن بیش‌ترین سرعت در محصولات کلاس خود معرفی کرده و در مورد دومی که Ultra MicroSDXC UHS-I نام دارد، گفته این محصول برای اولین‌بار در دنیا عموم کاربران را هدف قرار داده است.

از وقتی فیلم‌برداری ۴K برای استفاده‌های روزمره باب شده، کاربران عادی هم به حافظه‌های بیش‌تر نیاز پیدا کرده‌اند. از سوی دیگر داریم می‌بینیم که حتی گوشی‌های هوشمند عادی هم از کارت‌حافظه‌های ۲۵۶ گیگابایت پشتیبانی می‌کنند و دوربین‌شان قابلیت فیلم‌برداری ۴K دارد.

سن‌دیسک

شرکت سن‌دیسک در همین راستا به‌دنبال معرفی محصولات جدیدش این‌طور گفته است:

“ما به‌عنوان تولیدکننده‌ی حافظه‌های فلش که تا به‌اینجا توانسته‌ایم اعتماد مشتریان را جلب کنیم، این افتخار را داریم که همیشه برای ذخیره، انتقال و به‌اشتراک‌گذاری محتوا راه را برای مشتریان هموار کرده‌ایم. تولیدات ما در حال حاضر در بسیاری از محصولات استفاده می‌شوند و اکنون مفتخریم که اعلام کنیم نه‌تنها سریع‌ترین کارت حافظه‌ی MicroSD را تولید کرده‌ایم، بلکه در پی عرضه‌ی خانواده‌ای از کارت‌حافظه‌های ۲۵۶ گیگابایتی هستیم. با این کارت‌ها که ظرفیت بالایی دارند، به مشتریان تجربه‌ی آزادی عملی را خواهیم داد که پیش از این در ذخیره‌ و انتقال محتوا با هیچ محصول مشابه دیگری تجربه نکرده‌اند.”

کارت حافظه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی Extreme MicroSDXC UHS-I U3 سن‌دیسک فرآیند انتقال محتوا را با سرعت ۱۰۰ مگابایت بر ثانیه انجام می‌دهد و سرعت نوشتن (write) آن هم به ۹۰ مگابایت بر ثانیه می‌رسد. علاوه‌بر این، کاربران می‌توانند تقریبا ۱۴ ساعت ویدیوی ۴K را در این کارت داشته باشند که این ظرفیت بالا، آن را برای پهپادهای رده‌بالا، دوربین‌های اکشن‌کمرا و گوشی‌های هوشمند سازگار با ۴K مناسب می‌کند.

همچنین کارت حافظه‌ی دیگر یعنی Ultra MicroSDXC UHS-I می‌تواند بیش‌تر از ۲۴ ساعت فیلم با رزولوشن Full HD را در خود ذخیره کند. سرعت انتقال در این محصول به ۹۵ مگابایت بر ثانیه می‌رسد.

نسخه‌ی اولیه Ultra MicroSDXC UHS-I شهریور ماه امسال با قیمت تقریبا ۱۵۰ دلار در سراسر دنیا عرضه می‌شود. این درحالی‌ست که محصول دیگر که سرعت بیش‌تری دارد، کمی دیرتر و در پاییز با قیمت حدود ۲۰۰ دلار به فروش خواهد رسید.

منبع: WCCF Tech

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه