کارگردان بازی Rise of The Tomb Raider به جمع سازندگان Call of Duty پیوست

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
Brian Horton

همان‌طور که دیروز اعلام شد «برایان هورتون» (Brian Horton) کارگردان بازی «خیزش توم‌ریدر» ( Rise of the Tomb Raider ) از شرکت اسکوئر انیکس جدا شد. امروز مشخص شد که او به استودیوی Infinity Ward، سازنده‌ی مجموعه بازی‌های «ندای وظیفه» (Call of Duty) پیوسته است.

کارگردان بازی Rise of the Tomb Raider به استودیوی Infinity Ward سازنده‌ی مجموعه بازی‌های Modern Warfare پیوست.

هورتون اطلاعات خودش را در توییتر و Linkedin بروزرسانی کرده و در اطلاعات جدید مشخص شده که او به استودیوی Infinity Ward سازنده‌ی مجموعه بازی‌های Modern Warfare پیوسته است. او در سمت کارگردان هنری در این استودیو فعالیت می‌کند و مشخص شده که کار روی یک بازی معرفی نشده را آغاز کرده که به احتمال زیاد نسخه‌ی جدید مجموعه بازی‌های ندای وظیفه خواهد بود.

مجموعه بازی‌های ندای وظیفه توسط سه استودیوی مختلف ساخته می‌شوند و هر کدام از این استودیوها سه سال زمان برای ساخت بازی خودشان در اختیار دارند. امسال نوبت معرفی بازی جدید استودیوی Infinity Ward است و به همین دلیل این استودیو افراد جدیدی را به تیم خودش اضافه کرده است. بازی «ندای وظیفه: عملیات سری ۳» (Call of Duty: Black Ops 3) که چند ماه پیش منتشر شد، توسط استودیوی Treyarch ساخته شد. در سال ۲۰۱۴ هم استودیوی Sledgehammer بازی Call of Duty: Advanced Warfare را ساخته بود.

Call of Duty: Modern Warfare

استودیوی Infinity Ward مجموعه بازی‌های Modern Warfare را ساخته است.

استودیوی Infinity Ward که در سال ۲۰۱۳ بازی ندای «وظیفه: ارواح» (Call of Duty: Ghosts) را راهی بازار کرده بود گفته که در سال ۲۰۱۶ یک بازی شگفت‌انگیز پیش روی بازی‌کننده‌ها قرار می‌دهد.

لازم به‌ذکر است که «دارل گالاگر» (Darrell Gallagher) از شرکت اسکوئر انیکس هم چند ماه پیش به اکتیویژن پیوست. او اسکوئر انیکس را بعد از ۱۰ سال ترک کرد.

همچنین روز گذشته سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی «خیزش توم‌ریدر» برای کامپیوترهای شخصی اعلام شد. امروز هم مشخص شد که بازی «ندای وظیفه: عملیات سری ۳» به عنوان پرفروش‌ترین بازی سال ۲۰۱۵ انتخاب شده است.

‌‌‌‌‌‌‌

منبع: GameSpot

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه