کارگردان هنری مجموعه بازی‌های Dead Space روی Tomb Raider جدید کار می‌کند

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

«ایان میلهام» (Ian Milham) یکی از افراد سرشناس صنعت بازی که بیش از ۲۰ سال سابقه در ساخت بازی‌های مختلف دارد و روی عنوان‌هایی مانند مجموعه‌ی Dead Space کار کرده به استودیوی «کریستال داینامیکس» (Crystal Dynamics) سازنده‌ی مجموعه بازی‌های «توم‌ریدر» (Tomb Rader) پیوست. او به عنوان کارگردان روی قسمت جدید این مجموعه بازی‌ها کار می‌کند.

ایان میلهام که روی مجموعه بازی‌های Dead Space کار کرده، به استودیوی کریستال داینامکس پیوست.

«اسکات آموس» (Scot Amos) رییس استودیوی کریستال داینامیکس در این‌باره گفت:” ایان یکی از معدود حرفه‌ای‌ها و باتجربه‌های حوزه‌ی بازی است. استعداد او کاملا با چیزی که ما می‌خواهیم همخوانی دارد. ما خیلی هیجان‌زده هستیم که بتوانیم از ایان در ساخت بازی‌های جدید خودمان استفاده کنید.”

خود ایان میلهام هم گفته:” به بازی‌های ماجراجویی بسیار علاقه‌دارم و خیلی خوشحال هستم که به استودیوی کریستال داینامیکس پیوستم. اینجا خانه‌ی لارا کرافت است که یکی از افسانه‌های بازی‌های ماجراجویی-اکشن به حساب می‌آید. استودیوی کریستال داینامیکس در حال ساخت نسخه‌ی جدید این بازی است و خوشحالم که در ساخت آن نقش دارم.”

26ian

«ایان میلهام» (Ian Milham)

استودیوی کریستال داینامیکس در حالی روی قسمت جدید مجموعه بازی‌های توم‌‌ریدر کار می‌کند که بازی «خیزش توم‌ریدر» (Rise of the Tomb Raider) که سال گذشته برای ایکس‌باکس وان و کامپیوتر‌های شخصی عرضه شده بود، تا مدتی دیگر برای پلی‌استیشن ۴ منتشر می‌شود.

بی‌صبرانه منتظر معرفی قسمت جدید مجموعه بازی‌های توم‌ریدر هستیم و امیدواریم این اتفاق زودتر رخ بدهد.

منبع: Gematsu

‌‌‌‌‌

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar سبحان

    عالیه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه