کارگردان هزارتوی پن بشقاب پرنده دیده است

۴ دی ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

«گیرمو دل تورو»، کارگردان فیلم جدید «شکل آب» (The Shape of Water) به تازگی و در قالب مصاحبه‌ای درباره‌ی اتفاقات عجیب زندگی خود صحبت کرده است. دل تورو در مصاحبه‌ای به نشریه‌ی Hollywood Reporter گفته است که نه تنها دو بار روح دیده، بلکه در جوانی هم‌چنین به وضوح یک بشقاب پرنده را از نزدیک دیده است.

دل تورو توضیح می‌دهد که بشقاب پرنده در کمتر از یک ثانیه از فاصله‌ای ۱۰۰۰ متری به آن‌ها رسید.

دل تورو گفته است: «به من بگویید که دیوانه هستید، ولی من یک بشقاب پرنده دیده‌ام. و دوست نداشتم که یک بشقاب پرنده ببینم. طراحی آن وحشتناک بد بود.»

کارگردان فیلم‌های «پسرجهنمی» و «هزارتوی پن» می‌گوید که بشقاب پرنده را به همراه یکی از دوستان خود در جاده‌ای بیرون گوادالاخارا، یکی از شهرهای مکزیک دیده است.

دل تورو توضیح می‌دهد که بشقاب پرنده در کمتر از یک ثانیه از فاصله‌ای ۱۰۰۰ متری به آن‌ها رسید. او و دوستش سپس شروع به فرار کرده‌اند، ولی توانستند از نزدیک بشقاب پرنده را ببینند. او می‌گوید: «بسیار بد ساخته شده بود. دقیقا یک بشقاب پرنده کلیشه بود با چراغ‌های چشمک زن. دوست داشتم می‌گفتم که چیزی فراتر از تصور شماست، ولی دقیقا همان چیزی است که فکرش را می‌کنید.»

فیلم The Shape of Water توانست امسال جایزه‌ی شیر طلای جشنواره ونیز را برنده شود. این فیلم هم‌چنین شانس بسیار بزرگی برای کسب جایزه‌ی اسکار دارد.

منبع: The Verge

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. علی

    عکس اول (مربوط میشه به بازی Death Stranding ساخت کوجیما) چه ارتباطی به مطلب داره؟!

    1. عکس «گیرمو دل تورو» هست که توی Death Stranding هم بازی می‌کنه.

  2. M rez

    شیر طلای ونیز نه نخل طلای کن
    لطفا درست کنید

    1. تشکر از شما.
      درست شد.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه