کارگردان هنری متال گیر با اسکوئر انیکس یک بازی جدید می‌سازد

۲۹ شهریور ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

در طول کنفرانس سونی که به مناسبت نمایشگاه توکیو گیم شو ۲۰۱۷ برگزار شده بود، شرکت بازی‌سازی اسکوئر انیکس از یک بازی اکشن رونمایی کرد. بازی Left Alive یک تیراندازی اکشن است که در سال آینده روی دو پلتفرم پلی‌استیشن۴ و کامپیوتر می‌شود. نکته‌ی جالب بازی Left Alive سازندگانی است که روی آن کار می‌کنند.

Left Alive یک تیراندازی اکشن است که در سال آینده روی دو پلتفرم پلی‌استیشن۴ و کامپیوتر می‌شود.

اسکوئر انیکس برای ساخت بازی Left Alive سراغ طراحان بزرگی رفته است. «توشیفومی نابه‌شیما» کارگردانی بازی را برعهده دارد که پیش از به عنوان کارگردان مجموعه بازی‌های Armored Core فعالیت کرده است. طراحی شخصیت‌های بازی Left Alive به دست «یوجی شینکاوا» افتاده است؛ طراحی که سال‌ها کارگردان هنری مجموعه بازی‌های متال گیر بوده است. طراحی ربات‌های بازی هم توسط «تاکایوکی یاناسه» صورت می‌گیرد که پیش از این روی بازی‌های Xenobalde X و انیمه Ghost in the Shell Arise کار کرده است.

هنوز اطلاعات بیشتری از بازی منتشر نشده، ولی اسکوئر انیکس گفته که در هفته‌ی آینده و با آغاز رسمی توکیو گیم شو ۲۰۱۷ از بازی بیشتر صحبت خواهند کرد.

در حال حاضر می‌توانید تریلری که از بازی Left Alive منتشر شده است را ببینید؛ مخصوصا تصویر اصلی بازی که بیش از هر چیز ما را به یاد متال گیر می‌اندازد.

دانلود تریلر با کیفیت Full HD

منبع: Gematsu

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه