کارگردان Deadly Premonition از بازی جدید خود به اسم «گمشده» رونمایی کرد

۳۰ بهمن ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

شرکت بازی‌سازی Arc System Works خبر از یک همکاری تازه و عجیب در ساخت بازی جدیدی داده است. این شرکت بازی‌سازی که با عناوین سبک مبارزه‌ای خود شناخته می‌شود، قرار است تهیه کنندگی بازی بعدی «هیده‌تاکا سوهیرو» را برعهده بگیرد. هیده‌تاکا سوهیرو کارگردان معروف بازی Deadly Premonition است.

بازی جدید سوئری قرار است در سال جاری میلادی روی کنسول‌ها عرضه شود.

بازی جدید این کارگردان در استودیوی تازه تاسیس او یعنی White Owls ساخته می‌شود و قرار است در سال ۲۰۱۸ روی کنسول‌های بازی عرضه شود. این بازی «گمشده» یا The Missing نام گرفته است.

در پیغامی، هیده‌تاکا سوهیرو، معروف به سوئری، درباره‌ی این همکاری جدید نوشته است:

«اسم بازی، یعنی «گمشده»، معانی زیادی دارد. یک شخص گمشده، کسی که گم شده است، یا چیزی که گم شده است. شاید عشق شماست که گم شده است، یا مکانی که به آن تعلق دارید. آیا در زندگی روزمره‌ی خود احساس گم شدن دارید؟ بازی گمشده به درد کسی مثل شما می‌خورد.

این بازی همکاری هیجان‌انگیز استودیوی White Owls با شرکت Arc System Works است. هم‌چنین بازی گمشده اولین بازی است که در استودیوی White Owls ساخته می‌شود، یعنی با تیم من و در استودیوی من. شرکت Arc System Works این فرصت را به من داده است تا چیزی کاملا جدید بسازم. البته این پروژه چالش‌های بزرگی در مقابل ما گذاشته است، ولی تک تک با آن‌ها برخورد خواهیم کرد. از آزادی که به من داده شده بسیار لذت می‌برم. آن‌ها می‌گذارند من دید خود را حفظ کنم.

نمی‌توانیم حرف بیشتری بزنیم، ولی می‌توانم بگویم که این بازی غافلگیرتان خواهد کرد. از نظر من بازی مریضی است. مطمئنم که از سطح انتظارات شما بسیار بالاتر خواهد بود.»

اگر هیده‌تاکا سوهیرو، کارگردان بازی‌های عجیبی مثل Deadly Premonition و D4 می‌گوید بازی‌اش مریض است، نمی‌دانیم چه تصوری از سطح مریضی را باید تصور کنیم؛ احتمالا در ذهن ما چنین تصوری نمی‌گنجد.

می‌توانید در ادامه تیزر رونمایی بازی The Missing و صحبت‌های سوئری را ببینید.

منبع: Gematsu

telegram_ad2_1

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه